۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۸۸۲
نماینده پارلمان لبنان:

مقامات ترکیه درباره کشتی حامل سلاح پاسخگو باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان از دولت خواست که مساله کشتی حامل سلاح از ترکیه به سوی لبنان را با جدیت بررسی و پیگیری کند.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان در مراسم یادبودی که در حسینه شهر "حاروف" این کشور برگزار شد، گفت: کسانی که مقاومت را در هنگام جنگ با صهیونیست ها توطئه گر می خواندند، خود از توطئه گران هستند و امروز در دام دسیسه های خود گرفتار شده اند.

 

وی افزود: آنان در یمن و سوریه با شکست مواجه شدند و به جای ایجاد تغییر در رفتار اشتباه خود به این روند ادامه داده و این بار لبنان را مورد تهدید قرار می دهند و وعده های حمایتی خود را لغو می کنند اما ملت ما نسبت به این مسایل بی اهمیت توجهی نمی کند.

 

این مقام مسؤول در لبنان با اشاره به کشف کشتی حامل سلاح در یونان گفت: این کشتی از کشور ترکیه که مدعی مبارزه با تروریسم است به سمت لبنان می آمد. باید از این مقامات این کشور پرسید که این سلاح ها را برای چه کسانی فرستادند؟

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت گفت: باید دولت و تمام دستگاه های مربوطه این مساله را پیگیری کنند؛ چرا که شکاف در مرزهای امنتی ما قابل قبول نیست. دولت باید در مورد این مساله موضع گیری جدی داشته باشد زیرا نمی توان به کسی اجازه داد که در مورد مسایل داخلی و امنیتی لبنان با اهمال کاری برخورد کند./1321/ب903/د 

ارسال نظرات