۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۲۰۰۳۷
آیت الله نابلسی:

مقاومت عامل عزت امت است و عربستان مایه ذلت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد که مردان مقاومت با اقدامات باطل آل سعود و کشورهای حاشیه خلیج فارس در اراده خود ذره ای سست نخواهند شد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان با صدور پیامی، اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر درج حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی را به شدت محکوم کرد.

 

این عالم لبنانی در بیانیه خود آورده است: این قطعنامه، یک قطعنامه اسرائیلی و آمریکایی برای توجیه جنایت هایی است که در حق مردم منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین، سوریه، یمن و عراق مرتکب شده اند.

 

آیت الله نابلسی تاکید کرد: زمانی که عربستان سعوی غرق در انحراف و گمراهی بود، مقاومت عزت، شرف و کرامت را به امت اسلامی بازگرداند و به مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت، این در حالی است که عربستان سعودی با اقدامات خود ذلت و خواری را به ارمغان آورده است.

 

امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد: توقیف اموال مربوط به نفت، اخراج کارگران از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشاندن مردم لبنان به جنگ داخلی و درج حزب الله در فهرست گروه های تروریستی نمی تواند در اراده راسخ محور شریف مقاومت و مردان مقاوم خللی ایجاد کند.

 

وی در پایان خطاب به آل سعود گفت: اقدامات باطل و بیهوده خود را ادامه دهید و ما هم در مسیر مقاومت ثابت قدم خواهیم ماند و هیچ گاه به شما اجازه نمی دهیم کشوری که با خون شهدا به کرامت و عزّت رسیده تسلیم شما شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات