۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۲۰۰۴۸
مدیر اداره اوقاف استان تهران:

1500 نفر از زندانیان استان تهران در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره اوقاف استان تهران با اشاره به برنامه ای طرح حفظ قرآن کریم، گفت: بیش از هزار و 500 نفر از زندانیان استان تهران در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کرده اند.
حجت الاسلام محمدزاده

حجت الاسلام محمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با اجرای طرح حفظ قرآن کریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: برای تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه طرح اجرای حفظ قرآن کریم را به عهده گرفته است.

 

مدیر کل اوقاف استان تهران با اشاره به اجرای این طرح در مدت 5 سال، خاطرنشان کرد: بر اساس سهمیه بندی در استان تهران 73 هزار ثبت برای اجرای این طرح در بین دانش آموزان، بزرگسالان و علاقه مندان به حفظ قرآن کریم را داشتیم که از این تعداد 45 هزار نفر اعلام آمادگی کردند.

 

وی با اشاره به همراهی 300 مدرسه در اجرای این طرح، گفت: در راستای اینکه این طرح به صورت حفظ تخصصی و در مسیر صحیح باشد، 600 مربی قرآن کریم زیر نظر اساتید در دوره های آموزشی حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام محمدزاده در پایان صحبت های خود با اشاره به استقبال زندانیان استان تهران در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: هزار و 500 نفر نیز از سازمان های زندان استان تهران در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در این طرح عظیم شرکت کرده‌اند./818/303/ب1

ارسال نظرات