۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۲۰۰۴۹
عالم اهل سنت لبنان:

حزب الله بزرگترین و شریفترین گروه جهادی جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب همبستگی لبنان اقدام درج حزب الله در فهرست گروه های تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را به شدت محکوم کرد.
شيخ مصطفي ملص

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص، رییس حزب همبستگی لبنان با صدور پیامی اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر قرار دادن حزب الله در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد.

 

وی در پیام خود آورده است: این قطعنامه نشان از دشمنی و کینه ای است که شکست خوردگان نسبت به مجاهدان محور مقاومت دارند. این اقدام در حقیقت خیانتی در حق مردم مظلوم فلسطین و کسانی است سال ها به مبارزه با اشغالگران صیهیونیستی به مبارزه پرداختند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: حزب الله بزرگترین و شریفترین گروه جهادی جهان است و شورای همکاری خلیج فارس با این اقدام خود به ملت لبنان توهین کرده و شریک جرم فتنه گران مذهبی و برهم زنندگان وحدت ملی لبنان محسوب می شود.

 

رییس حزب همبستگی لبنان تصریح کرد: درج حزب الله در این فهرست به معنای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است، خدمتی که در پشت پرده تمام این نشست ها و مجامع برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی صورت می گیرد.

 

شیخ ملص در پایان از تمام ملت های مسلمان و شخصیت های سیاسی خواست که نسبت به اقدام این شورا واکنش نشان دهند و خاطر نشان کرد: در شرایطی که مقاومت تنها گزنیه ما برای ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی است باید با تمام امکانات در اختیار در برابر فتنه گران ایستاد./1321/ب902/د

ارسال نظرات