۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۲۰۰۶۹
علمای یمن:

سید حسن نصرالله افتخار جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ علمای یمن با تشکر از مواضع دبیرکل حزب الله در حمایت از مردم یمن، وی را سید مقاومت و الگوی جهان اسلام توصیف کردند.
سيد حسن نصر الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای یمن در بیانیه‌ای از سخنان سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه یمن و محکومیت جنایت‌های آل سعود تقدیر و تشکر کردند.


در این بیانیه آمده است: علما و مردم مظلوم یمن به سخنان سید حسن نصر الله سید مقاومت، رهبر شرافت‌مندان و آزادگان جهان عربی و اسلامی، دبیرکل حزب الله لبنان، صاحب مواضع حکیمانه و شجاعانه گوش فرا دادند.


این بیانیه افزود: سید مقاومت همواره با دیدگاه اسلامی، قرآنی، جهادی و انسانی برخاسته از کتاب خدا و سنت رسول گرامی اسلام (ص) و منطبق با شرایع و ادیان الهی، مردم مظلوم یمن را به اتخاذ بهترین، بزرگترین و شرافتمندانه‌ترین مواضع در زمان صلح و جنگ دعوت کرده است.


این بیانیه ادامه داد: مردم یمن در مبارزه با دشمنان خدا و رویارویی با مستکبران و سرکشان آل سعود که اتباع و پیروان نصاری و یهودیان هستند، موضع حکیمانه سید مقاومت و فخر آزادگان لبنان را تجلیل کرده و اینگونه ابراز همدردی با مردم مظلوم یمن در زمان سکوت جامعه جهانی و اتخاذ مواضع ذلیلانه و هم‌سوی امت اسلامی با نقشه‌های سلطه‌جویانه و طمع آلود را ارج می‌نهیم.


علمای یمن خاطر نشان کردند: با صدای رسا و بلند می‌گوییم، ای سید مقاومت؛ برای مواضع شجاعانه‌ای که بسیاری از دوستان، دشمنان، مدعیان حقوق و آزادی و سازمان‌های حقوق بشری که وظیفه انسانی خود را در قبال چند درهم و دینار به تاراج گذاشتند، از اتخاذ آن ترس و واهمه داشتند، تشکر می‌کنیم.


این بیانیه تصریح کرد: علمای یمن که رساندن پیام الهی به مردم را تنها وظیفه خود دانسته و در این مسیر از هیچ‌کسی جز او نمی‌ترسند، همانند گذشته حمایت خود را از پرچم جهاد مقدس علیه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی و تمامی وابستگان و مزدوران داخلی اعلام می‌کنند و با تمام توان در برابر نقشه دشمنان در ایجاد اختلاف و چند دستگی در جهان اسلام، نشر قومیت‌گرایی میان مسلمانان و ترویج کشتار و خونریزی ایستادگی می‌کنیم.


علمای یمن در پایان تصریح کردند: کلمات، سخنان و مواضع سید مقاومت منبع نورانی است که راه مقاومت و ایستادگی را به رزمندگان و مجاهدان یمنی نشان می‌دهد. امیداواریم که آزادگان و علمای جهان اسلام، سید مقاومت را الگوی خویش قرار داده و با اقتدا به شما مسؤولیت خود در برابر خداوند را به درستی انجام دهند./981/ب902/د

ارسال نظرات