۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۲۰۱۶۹
مجلس اعلای اسلامی عراق:

تروریست خواندن حزب الله به ضرر منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مجلس اعلای اسلامی عراق با محکوم کردن تروریست خواندن حزب الله از سوی شورای همکاری خلیج فارس، این اقدام را به زیان منطقه خواند.
مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز طی پیامی، درج حزب الله در فهرست تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را اقدامی تعجب برانگیز خواند.


در این پیام آمده است: مجلس اعلای اسلامی عراق این اقدام شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرده و با توجه به شرایط حساس و خطرناک منطقه آن را به زیان صلح جهانی می داند.


مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: حزب الله لبنان با فداکاری و افتخار در برابر بی عدالتی و استبداد جهانی ایستاده است و نقش اساسی را در دفاع از خط مقاومت و لبنان ایفا می کند.


در این پیام نوشته شده است: امروز بیش از هر زمان دیگر احتیاج به اتحاد، همگرایی و انسجام برای غلبه بر مشکلات و بحران‎های موجود در منطقه داریم بنابراین کشورهای عربی به جای سنگ اندازی باید نقش تاریخی را در حل مشکلات منطقه انجام دهند.

 

مجلس اعلای اسلامی عراق بار دیگر به نقش موثر حزب الله لبنان در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مواضع حزب الله لبنان در منطقه به ویژه در قبال مردم مظلوم فلسطین افتخارآمیز است./994/ب903/د

ارسال نظرات