۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۲۰۲۱۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دامن زدن به اختلافات قومی از افکار پلید دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمن می خواهد با مطرح کردن مسأله قومیت، اتحاد و همدلی ملت را از بین برده و مملکت را به اضمحلال بکشاند.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه های نماز با توصیه به رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: کاندیداها باید مباحث اخلاقی را رعایت کنند تا دور دوم انتخابات با صمیمیت و مردانگی به دست مردم رقم بخورد.

 

وی مطرح کردن بحث قومیت را از توطئه های دشمنان نظام برشمرد و افزود: هرکس به اختلاف قومی دامن بزند یقینا در مقابل خدا و نظام قرارگرفته است.

 

وی تصریح کرد: قومیت گرایی نشان جاهلیت است و هرکس دین و نژاد و زبان را نشان افضل بودن بداند، قطعا جاهل است.

 

خطیب جمعه ارومیه اظهار داشت: وارد کردن اسرار خصوصی افراد در فضای مجازی و تجسس در زندگی خصوصی افراد، عملی قبیح بوده و مخالف آموزه های اسلام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن اشاره به اینکه نظرخواهی و حرف شنوی از بیگانگان موجب نابودی مملکت می شود، اذعان داشت: دشمنی آمریکا و انگلیس برای همه ما محرز است، اعتماد به شبکه بی بی سی و شبکه های معاند دیگر و درس گرفتن از آنها غلط است.

 

وی با اشاره به اینکه انگلیس غیردموکرات ترین کشور دنیا است، گفت: کشور انگلیس قانون اساسی ندارد و تا به الان 65 سال است که ملکه انگلیس مستبدانه در این کشور حکومت می کند.

 

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: روی کار آمدن ذائقه های مختلف نشان از حاکم بودن آزادی در نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به دشمنی شبکه بی بی سی با نظام، ابراز داشت: اجازه ندهیم دشمن با افکار پلید خود در بین ملت نفوذ کرده و اتحاد و همدلی را ازبین ببرد.

 

استاد حوزه و دانشکاه ضمن اشاره به مشرف شدن هیأتی از کشور آذربایجان به محضر مقام معظم رهبری، گفت: کشور آذربایجان حاکمیت شیعی دارد.

 

وی افزود: اهمیت دادن به مسائل و مراسم مذهبی موجب نازل شدن نظر رحمت اهل بیت (ع) به جماعت می شود و حکومت به حمایت جماعت نیاز دارد.

 

امام جمعه ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی هم استانی ها، گفت: هم استانی های عزیزمان با حضور چشم گیر در انتخابات حماسه آفرینی کرده و به فرمایش رهبر لبیک گفتند./936/201/ب1

ارسال نظرات