۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۲۰۲۲۸
آیت الله نابلسی:

تصمیم شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله بی‎ارزش است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان درج نام حزب الله در لیست گروه‎های تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را اقدام کاملا بی ارزش و غیر موثر توصیف کرد.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي

 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به اوضاع داخلی لبنان پرداخت و گفت: با وجود مشکلات و بحران های فراوانی که در کشور شاهد آن هستیم، بقای نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سقوط نظام به معنای باز شدن راه فتنه در کشور است.

 

وی افزود: کسانی که در توسعه دامنه مشکلات کشور قدم برمی دارند در حقیقت تیشه به ریشه خود می زنند. کسانی که سعی دارند حزب الله را زیر سوال ببرند فرجامی به جز نابودی در انتظار آنان نیست.

 

این عالم لبنانی با اشاره به قطعنامه شورای همکاری خلیج فارس، اظهار داشت: این اتهام زنی به حزب الله از سوی این شورا هیچ ارزش و تاثیر نخواهد داشت چرا که مقاومت نه منتظر تعریف و تمجید کسی است و نه با جسارت کسی میدان را خالی می کند.

 

آیت الله نابلسی تاکید کرد: همه کسانی که مقاومت را می شناسند، می دانند که مقاومت شریف ترین جنبش جهادی بر روی زمین است و دشمنان مقاومت همواره در موضع خواری و ذلت بوده و با کسانی که با اشغالگری اسرائیل مبارزه می کنند سر جنگ دارند.

 

امام جمعه صیدای لبنان در پایان خاطر نشان کرد: ما پیش از این نیز از موضع گیری های ناشایست کشورهای عربی علیه مقاومت و همسو با خواسته های رژیم صهیونیستی مطلع بودیم و این قطعنامه نشان داد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم صهیونیست ها در منطقه تبدیل شده اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات