۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۲۰۲۳۴
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

نمایندگان مجلس بر عملکرد دولت نظارت داشته باشند/ دولت وعده‌ صد روزه را فراموش کرده

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی باید بر عملکرد دولت نظارت داشته باشند، گفت: منتخبان ملت با ارائه مشورت می‌توانند دولت را در ارائه خدمات به مردم کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با اشاره به مذاکرات برجام، گفت: هدف دشمن از طولانی کردن روند مذاکرات هسته‌ای و نتیجه برجام برپایی فتنه در انتخابات بود.

 

وی در ادامه افزود: آمریکا و انگلیس تلاش کردند مذاکرات هسته‌ای و برجام را به انتخابات متصل کنند تا افرادی که مورد علاقه آنهاست انتخاب شود تا هرگونه بهره‌برداری انجام دهند که همچون گذشته موفق نشدند.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نمایندگانی که از طرف مردم انتخاب شدند، نماینده‌های مورد تایید آحاد جامعه هستند، گفت: نمایندگان بدانند خادم مردم هستند و این افتخار بزرگی برای آن‌ها محسوب شده و باید در خدمت کردن از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با اشاره به اینکه نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی باید بر عملکرد دولت نظارت داشته باشند، ابراز داشت: آن‌ها همچنین با ارائه مشورت می‌توانند دولت را در ارائه خدمات به مردم کمک کنند.

 

نمایندگان از کشمش‌های سیاسی دوری کنند

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از پرداختن به کشمش‌های سیاسی دوری کنند، گفت: آن‌ها باید با هماهنگی،‌ وحدت و همدلی با دولت، بتوانند مشکلات جوانان را برطرف کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اینکه مردم دعوت ولی‌فقیه را لبیک گفتند اظهار کرد: مردم با حضور پرشکوه خود در این انتخابات اثبات کردند که پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلاب هستند و خوشبختانه این حضور حداکثری مردم در انتخابات پایه‌‌های نظام و انقلاب را مستحکم کرد.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات آحاد جامعه به وی‍ژه اشتغال،‌ اقتصاد و ازدواج جوانان همت کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید دست به دست هم داده تا بتوانند این مشکلات را در زمان کوتاهی برطرف کنند.

 

دولت در زمان انتخابات به مردم وعده 100 روزه داد

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه دولت در زمان انتخابات به مردم وعده داد که 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را برطرف می‌کند که این وعده محقق نشد، ادامه داد: آن‌ها همچنین وعده داده بودند تا به سرانجام رسیدن برجام وضعیت مطلوب می‌شود، این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان داشت: ما به این وعده‌ها از همان زمان دادن شعار باور نکردیم، ولی آن‌ها باید امروز دست به دست هم بدهند تا بتوانند مشکلات مردم به ویژه معیشت را برطرف کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز کارگران شرکت‌هایی به مدت 8 ماه یا بیشتر حقوق دریافت نکردند، بیان کرد: این مشکلات دردآور است و باید دولت در رفع آن‌ها چاره‌ای بیندیشد.

 

مردم باید در جشن نیکوکاری شرکت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری پیش رو است، گفت: مردم باید با توجه به فرا رسیدن عید نوروز در جشن نیکوکاری شرکت کرده تا نیازمندان و مستمندان جامعه نیز نیازهای این شب را تامین کنند و سال خوبی را پشت سر بگذرند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: مردم باید در حفظ و مراقب از محیط خود کوشا باشند تا ثمرات آن را در دنیا ببینند، تحقق این مهم پاداش عظیمی نزد خداوند دارد.

 

فرج الله سلحشور شخصی سلحشور و معتقد بود

وی با اشاره به درگذشت فرج‌الله سلحشور و عرض تسلیت به جامعه هنرمندان کشور بیان کرد: این هنرمند، هنر فیلم‌سازی را در دانشگاه نگذراند، بلکه در مساجد تربیت شد و کارش را با تئاتر آغاز کرده و توانست بیشترین مخاطبان را در طول تاریخ سینما به خود جذب کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: مرحوم سلحشور توانست با استفاده از ابزار هنر ارزش‌های اسلامی را به مردم معرفی کند و در واقع هنر را در خدمت قرآن کریم گرفت به همین دلیل فردی نبود که تحت تاثیر معنوی و قرآنی فیلم‌های این هنرمند فرهیخته قرار نگیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در قزوین در پایان گفت: سلحشور شخصی سلحشور، معتقد، مومن، متعهد و با قرآن‌کریم مانوس بود و عاشقانه در خدمت به مردم با خلق آثار هنری تلاش کرد و همین موضوع رمز موفقیت‌ وی بود./955/201/ب1

ارسال نظرات