۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۲۰۲۶۱

یکی از علمای سنی لبنان کشورهای عربی منطقه را شریک رژیم صهیونیستی خواند

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت مسلمان لبنان از موضع گیری وزیر کشور علیه اقدام شورای همکاری خلیج فارس در اتهام زنی به حزب الله تقدیر کرد.
صهيب حبلي از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، گفت: اقدام شورای خلیج همکاری خلیج فارس مبنی بر اتهام زنی به حزب الله، به معنای آغاز جنگ علیه مقاومت است.

 

وی افزود: این شورا هدفی جز تضعیف و مخدوش کردن وجهه مقاومت ندارد و این اقدامات را برای خدمت رسانی به دشمن صهیونیستی انجام می دهد؛ دشمنی که می توان آن را شریک کشورهای عربی منطقه دانست.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: این اقدامات خصمانه نه تنها خللی در اراده پولادین مردان مقاومت ایجاد نمی کند، بلکه موجب ثبات قدم و استقامت بیشتر آنان در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری و خلیجی می شود.

 

شیخ حبلی با بیان اینکه پرده از چهره حقیقی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فروافتاده است، خاطر نشان کرد: باید از نهاد المنشوق، وزیر کشورمان به دلیل واکنش نسبت به تروریستی خواندن حزب الله تشکر کرد.

 

ودر پایان اظهار داشت: از دیگر دولتمردان کشور می خواهیم که همانند این مسؤول مدافع از کشور نسبت به این اقدام واکنش نشان دهند و حس مسؤولیت خود را در قبال کرامت انسانی ملت لبنان اظهار کنند./1321/ب903/د

ارسال نظرات