۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۲۶۴
آیت الله قبلان:

اقدام شورای همکاری خلیج فارس مایه آسودگی خاطر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از مقدسات را وظیفه همه مسلمانان دانست.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت بر ضرورت مراقبت و زیر نظر داشتن تحرکات دشمن صهیونیستی تاکید کرد و گفت: هم در زمینه اقدامات خرابکارانه نظامی و هم در زمینه فتنه افروزی دشمنان باید مراقب بود.

 

وی افزود: جامعه عربی در حال انحلال و فروپاشی است و دشمن صهیونیستی از این فرصت برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره می گیرد؛ از این رو حفظ وحدت و ایستادگی در برابر توطئه چینی های دشمان اسلام از وظایف مسلمانان است.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: از سال 1948میلادی که یهودیان دست به اشغالگری زده و مقدسات مسلمانان را زیر پا گذاشتند، هرج و مرج در منطقه رو به فزونی گذاشت و تنها هوشیاری مسلمانان است که می تواند تهدید دشمنان اسلام را بی تاثیر کند.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: از زمانی که شورای همکاری خلیج فارس به اقدام علیه مقاومت پرداخت، رژیم صهیونیستی به یک آسودگی خاطر در زمینه شکل گیری اختلاف بین امت عربی رسید، چرا که اقدام کشورهای عربی علیه مقاومتی که در برابر اسرائیل ایستادگی کرده، دستاورد خوبی برای رژیم صهیونیستی تلقی می شود.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: ملت فلسطین به حمایت همه جانبه جامعه عربی نیاز دارد اما متاسفانه کشورهای عربی نسبت به این مساله بی توجهی می کنند، حمایت از مقدسات مسلمان و نجات مردم مظلوم فلسطین باید در اولویت جهان عرب و اسلام باشد./1321/ب902/د

ارسال نظرات