۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۳۲۰۲۸۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

مجلس دهم بدون نگاه جناحی منافع ملی و اقتصاد مقاومتی را پیگیری کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد گفت: نمایندگان منتخب معیارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب به خوبی ترسیم شده باید دنبال کنند تا عزت و استقلال کشور، استکبار ستیزی و اقتصادی مقاومتی به معنای واقعی پیگیری شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام های حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: هفتم اسفند ماه روزی متفاوت از انتخابات های دیگر از جهت کیفیت است که جای تحسین از ملت است.


وی افزود: در این مقطع حضور 62 درصدی مردم بسیار خوب و قابل توجه بود، افرادی از داخل بسیار تلاش می کردند که مجلس را به شکلی در دست بگیرند و عده ای نیز از خارج با تمام توان سعی کردند که مسائل را به سمتی که خودشان می خواهند هدایت کنند.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که افراد در خارج می خواستند در انتخابات دخل و تصرف کنند، اظهار داشت: این افراد تصور می کردند که در فضای پس از برجام و مذاکره می توانند کاری انجام دهند از این رو خواستند که بخت خود را آزمایش کنند که ببینند آیا راهی باز شده که بتوانند در مسائل ایران دخالت کنند یا خیر.


وی ادامه داد: به لطف خداوند بیرونی ها به نتیجه ای نرسیدند و ناکام ماندند، در داخل نیز حرکت هایی وجود داشت که بی نتیجه ماند؛ لطف خداوند مردم را به سمتی هدایت کرد که مجلسی متوازن داشته باشیم، مسائل به گونه ای رقم خورد که هیچکس در داخل نمی تواند مجلس را به تمام معنا از خود تلقی کند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که برنده واقعی در انتخابات اخیر مردم بودند، ابراز داشت: نتیجه رأی مردم این شد که مجلسی متوازن شکل گیرد، افرادی که ورود به مجلس پیدا کردند باید همین حالت توازن، استقلال و منافع را بدون نگاه جناحی در مجلس حفظ کنند.


وی عنوان کرد: نمایندگان منتخب معیارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب به خوبی ترسیم شده باید دنبال کنند تا عزت و استقلال کشور، استکبار ستیزی و اقتصادی مقاومتی به معنای واقعی پیگیری شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات