۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۲۰۳۰۹

بحرینی‌ها آزادی رهبران انقلاب ۱۴ فوریه را خواستار شدند

خبرگزاری رسا ـ هزاران تن از آحاد مختلف ملت بحرین بعد از نماز جمعه امروز با شرکت در تظاهرات ضددولتی، آزادی فوری رهبران انقلاب ۱۴ فوریه از زندان‌ را خواستار شدند.
انقلابيان بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از بحرینی‌ها با شرکت در تظاهرات هفتگی ظهر جمعه، آزادی فوری رهبران انقلاب 14 فوریه را خواستار شدند.

 

«جمعیت الوفاق بحرین» روز گذشته در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد که جمع کثیری از بحرینی‌ها امروز بعد از اقامه نماز جمعه در تظاهرات شرکت کرده و تصاویر رهبران انقلاب 14 فوریه را برافراشتند.

 

نمازگزاران بحرینی در شهرک «الدراز» با دست داشتن تصاویر رهبران انقلابی دربند نظام  «آل خلیفه» شعار «به ظلم فرقه گرایی پایان دهید» سر داده و آزادی فوری فعالان سیاسی از زندان‌های نظام حاکم را خواستار شدند.

 

بر اساس این گزارش، انقلابیان بحرینی بر لزوم تحقق خواسته‌های مردمی تاکید کردند.

 

مردم غرب «منامه» پایتخت بحرین با برگزاری تظاهرات مشابهی با رهبران انقلاب 14 فوریه اعلام همبستگی کرده و تاکید کردند که «از اهداف انقلابشان هرگز عقب نشینی نخواهند کرد».

 

این گزارش حاکی است که سایر مناطق بحرین از جمله «کرزکان»، «البلاد القدیم»،‌ «ستره» و «شهرکان» شاهد تظاهرات مردمی مشابه در اعتراض به تداوم سیاست‌های دولت بود.

 

تظاهرات کنندگان بحرینی همچنین تداوم حضور نیروهای نظامی عربستان سعودی در کشورشان را نیز محکوم کرده و خروج فوری نیروهای اشغالگر را خوستار شدند.

 

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تاکنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیان، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند

 

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می‌دهند./980/ب102/د

ارسال نظرات