۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۲۰۳۲۰

اعزام 25 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از اعزام 25 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه دوم در این شهرستان خبر داد.
ايام فاطميه

حجت الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت بزرگداشت ایام دهه دوم فاطمیه بیش از 25 مبلغ بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می شوند.

 

وی با بیان این که ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای ترسیم مظلومیت بزرگ ترین بانوی جهان خلقت است، افزود: در سایه اعزام و فعالیت مبلغان در این ایام تلاش می شود ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین شود.

 

حجت الاسلام محمودی اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات سخنرانی، ترویج سبک زندگی فاطمی و عفاف و حجاب و مرثیه خوانی را ازجمله فعالیت مبلغان اعزامی بیان کرد و گفت: امروز جامعه ما نیازمند گسترش و تبیین سبک زندگی فاطمی است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم عنوان داشت: جامعه امروز نیازمند ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از بزرگان دین در عرصه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با بیان این که حضرت فاطمه(س) الگوی کامل عفت و پاکدامنی است، خاطرنشان کرد: کرامت و وقار آن حضرت در دفاع از ولایت، درسی بزرگ برای بشریت است و همواره باید الگوی انسان­های آزاده قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری، کلاس احکام، عقاید، معارف دینی، برگزاری جلسات قرآن و دعا از دیگر فعالیت­های مبلغان اعزامی در این مناسبت تبلیغی خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی به همت تشکل‌های دینی، مذهبی و تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری دهه دوم فاطمیه ایستگاه‌های صلواتی در معابر و میادین شهر و روستاهای شهرستان الیگودرز برپا خواهد شد.

 

وی مسجد محور بودن برنامه های ایام فاطمیه، توزیع پوستر ایام فاطمیه و حرکت هیأت های عزاداری همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در این شهرستان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز خاطرنشان کرد: تهیه و نصب بنر، پلاکارد و سیاه پوش کردن مساجد، معابر و میادین شهرستان از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه دوم است./9459/302/ب1

ارسال نظرات