۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۴۰۰
یکی از رهبران مقاومت فلسطین:

قرار دادن نام حزب الله درفهرست گروه های تروریستی مشکوک است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران مقاومت فلسطینی گفت: اقدام برخی کشورهای عربی در قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی مشکوک است.
واصل طه شخصيت سياسي فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، واصل طه از سیاستمداران فلسطینی٬ اقدام برخی کشورهای عربی در قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی را بسیار مشکوک دانست و گفت: رژیم اشغالگر قدس سرمنشأ و اساس تروریسم است و این رژیم برخی مناطق را در لبنان، جولان و فلسطین به اشغال خود در آورده است.


وی اضافه کرد: انتظار می رفت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به جای این کار٬ در اقدامی جسورانه٬ دست از همراهی و همکاری با رژیم اشغالگر قدس بر می داشتند٬ رژیمی که همواره درپی فتنه انگیزی در کشورهای عربی بوده است.


این شخصیت سیاسی فلسطینی در ادامه گفت: مقام های این کشورها همچنین می بایست در وهله اول٬ تصمیمی برای آزادی بیان در کشورهای تحت سلطه خود اتخاذ می کردند، این تصمیم آنان به هیچ عنوان نمایانگر اراده و خواست مردمشان نبوده و تنها بازتاب دهنده خواست حکام این کشورها است.


وی افزود: ما این اقدام را ضد مقاومت مشروع لبنان می دانیم، درواقع این کار٬ آغاز طرحی برای کشاندن لبنان و اردوگاه های فلسطینی به یک جنگ داخلی است٬ جنگی که درجهت تامین منافع دشمنان ملت عرب ودرگیر کردن آنان در سلسله جنگ های فرقه ای وقومی وفراهم کردن زمینه برای بهره برداری رژیم صهیونیستی از این درگیری ها است و به همین دلیل من این بیانیه را به نام تمام میهن پرستان وافراد شریف در جهان عرب انتشار داده ام.


وی در پایان گفت: وزیران کشورهای عربی به جای اتخاذ چنین تصمیمی  می بایست جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می کردند اما آنان متاسفانه تابع نظرات سیاستمداران آمریکایی ها هستند و این آمریکایی ها هستند که چنین رویکردهایی را به مهره های خود در جهان عرب دیکته می کنند./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات