۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۲۰۴۳۰

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در اراک تشییع و به خاک سپرده شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در دانشگاه فنی امیر کبیر اراک برگزار شد.
پيکرمطهر دو شهيد گمنام در اراک تشييع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، امروز شنبه 15 اسفند ماه مراسم تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در دانشگاه فنی امیر کبیر اراک چون نگینی بر دستان مردم برگزار شد.

 

مردم شهیدپرور شهرستان اراک از ساعات اولیه امروز با در دست داشتن شاخه های گل در میدان حافظیه، بلوار شهید مصطفی خمینی و بلوار فاطمیه(س) اراک اجتماع کرده بودند تا آیین تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام دفاع مقدس را هر چه با شکوهتر برگزار کنند.

 

اهالی کوی فاطمیه و امیریه نیز با قرار دادن گلدان در مقابل درب منازل و دود کردن اسپند از شهدای گمنام دفاع مقدس استقبال کردند.

 

حضور پر تعداد مردم ولایتمدار شهرستان اراک به ویژه جوانان در آیین تشییع این دو شهید والامقام از جلوه های ویژه این آیین بود.

 

گفتنی است، مرثیه خوانی و سینه زنی و حضور خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران شهیدان در مسیر تشییع پیکر مطهر این شهیدان گمنام حال و هوای معنوی خاصی به این آیین داد.

 

شایان ذکر است، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام با حضور مردم شهیدپرور اراک، خانواده‌های شهدا و جمعی از مسؤولان استانی همچون آیت الله دری نجف آبادی، فرماندار اراک و معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی پس از تشییع بر دستان مردم اراک در دانشکده فنی امیر کبیر تدفین شد./842/203/ب1

ارسال نظرات