۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۲۰۴۵۹
آیت‌الله مجتهد شبستری:

عاملان قرآن لباس نور و رحمت الهی را بر تن می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی گفت: تمامی عاملان، حافظان و افرادی که در راه قرآنی هستند پیچیده به رحمت الهی بوده و با عمل به قرآن می‌توانند لباس نور و رحمت الهی را تا ابد بر تن کنند.
آيت‌الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی، در حاشیه برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن اظهار کرد: قرآن چراغ راه تمام مسلمانان و وسیله سعادت دنیوی و اخروی همه بشریت است و باید بدانیم افرادی که موفق به حفظ قرآن شده‌اند بالاترین نعمت الهی به آنها عطا شده است.

 

امام جمعه تبریز ادامه داد: تمامی عاملان، حافظان و افرادی که در راه قرآنی هستند پیچیده به رحمت الهی بوده و با عمل به قرآن می‌توانند لباس نور و رحمت الهی را تا ابد بر تن بکنند و چراغ راهی در دست داشته باشند.

 

آیت الله مجتهد شبستری ضمن قدردانی از اداره کل اوقاف استان که متولی اصلی این آزمون است، گفت: برای ترویج فرهنگ قرآنی بین تمامی اقشار، مخصوصا جوانان باید از طریق اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها بهره گرفت و تشویق مسئولان قرآنی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی دربخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مردم ایران با عمل به چند آیه از قرآن توانستند انقلاب بزرگ و مقدسی را انجام دهند و همانطور که اخیرا در صحبت‌هایم تاکید بر دو آزمون الهی داشتم مردم ایران توانستند سربلند از این دو آزمون بیرون بیایند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ایران و خطه آذربایجان با حضور پرشور توانستند در اولین آزمون الهی که همان راه‌پیمائی یوم‌الله 22 بهمن بود نمره عالی را کسب کنند ولی در آن آزمون الهی آمار و ارقام دقیقی در دست نیست و بعداز آن در دومین آزمون الهی که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود آمار و ارقام دقیق طبق تعرفه‌های مصرفی داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در همین راستا یادآور شد: این آمار نشان می‌دهد که اگر بخواهیم نمره‌ای به این حضور پرشور بدهیم و این نمره را به صورت ضعیف و متوسط و عالی تقسیم کنیم مردم ایران و خطه آذربایجان مطمئناً نمره عالی و فراتر از آن را خواهند گرفت./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات