۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۳۲۰۶۲۱
آیت الله دری نجف آبادی:

آل سعود فردای قیامت در پیشگاه خدا و رسولش روسیاه می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: آل سعود مطمئن باشند فردای قیامت در پیشگاه خدا و رسولش روسیاه خواهند شد و خداوند از مظلومان دفاع خواهد نمود و بساط ظالمان و طاغیان را در هم می پیچد و بدانند وعده خدا نزدیک است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: هدف قراردادن مقاومت و رهبر فرزانه حزب الله لبنان که توسط رژیم آل سعود در شورای حکام خلیج فارس با همدستی رژیم های خودفروخته و مرتجع منطقه به تائید رسیده است، را محکوم می کنیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: آل سعود و اذنابش بدانند با این گونه اقدامات خائنانه ماهیت صهیونیستی آنها بیشتر نمایان شده و تاریخ، نام آنها را به ننگ و خیانت و نوکری صهیونیست ها به بدترین شیوه به ثبت می رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: آل سعود مطمئن باشند فردای قیامت در پیشگاه خدا و رسولش روسیاه خواهند شد و خداوند از مظلومان دفاع خواهد نمود و بساط ظالمان و طاغیان را در هم می پیچد و بدانند وعده خدا نزدیک است.

 

امام جمعه اراک عنوان کرد: در زمانی که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت ، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی سخت نیازمند است، توطئه های استکبارجهانی علیه امت اسلامی در اشکال مختلف و با شگردهای گوناگون مانند جنگ های نیابتی، کاهش قیمت نفت، تقسیم کشورهای اسلامی، فروش سلاح و غارت منابع مسلمین، محکم کردن پایه های نفوذ و حمایت از مهره های پوسیده و زنگ زده و دست نشانده ، خود ویرانی کشورهای اسلامی، دامن زدن به اختلافات طائفه ای ، قومی ، مذهبی و فرقه ای ، ایجاد جریان های بدلی و خیانت پیشه ، تخریب چهره امت اسلامی را رو به افزایش گذارده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این درحالی است که صهیونیست ها برای سرکوب نهضت ملت بزرگ فلسطین تمامی ابزارهای ترور، خشونت و وحشت را بکار می برد و در انتفاضه، مردم مظلوم فلسطین هر روز فریاد یا للمسلمین برمی آورند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در چنین شرایطی شاهد علنی شدن ارتباطات پشت پرده مدعیان دروغین پیروی پیامبر اعظم (ص) با رژیم سفاک اسرائیل و وابستگی و مزدوری هر چه بیشتر برای متجاوزان و جنایتکاران هستیم و آیا رژیم متحجر آل سعود برای عملکرد ننگین خود در طول تاریخ حاکمیت بر سرزمین مقدس اسلامی و حرمین شریفین پاسخی دارد؟

 

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرده است: متاسفانه به جای مبارزه با تروریسم و ایجاد وحدت، همدلی، انسجام امت اسلامی و یکپارچگی کشورهای عربی و اسلامی و اتخاذ موضعی واحد و تحکیم پیوندهای اخوت و برادری در میان مسلمانان و پدری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، هر روز زخم تازه ای بر پیکر امت اسلامی وارد می کنند و هر کشور و ملتی که در برابر خواست آنها قرار گیرد با تهمت، افترا، جنگ روانی، تهدید، تطمیع، اقدامات تروریستی و نظامی ، تحریم و تخریب مواجه می شود.

 

شایان ذکر است، چندی پیش شورای همکاری و شورای وزیران کشورهای عربی در اقدامی مشکوک حزب الله لبنان را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داد که این تصمیم با واکنش جهان اسلام مواجه شد./842/101/ب3

ارسال نظرات