۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۲۰۶۹۷
مخالفان لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات کارکنان محیط زیست:

لایحه ای برای حمایت از جان کارکنان محیط زیست ارائه شود

خبرگزاری رسا ـ برخی مخالفان لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان محیط زیست معتقدند که این لایحه الزامی برای رعایت با خود به همراه ندارد.
حفاظت محيط زيست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه اصلاح اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان محیط زیست با بیان اینکه این لایحه الزامی برای رعایت به همراه ندارد، اظهار کرد: پرداخت دیه از منابع هزینه‌ای محلی از اعراب ندارد و دولت باید برای پرداخت آن منبع دیگری را در نظر بگیرد.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه دارای نواقص بسیاری است چون ماده واحده آن هیچ نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت و الزام آور نیست.


بر اساس این گزارش نادر قاضی پور نیز در ادامه به عنوان مخالف دیگر با این لایحه تصریح کرد: انتظار می‌رفت دولت برای جبران مشکلات زیست محیطی لایحه جداگانه‌ای را به مجلس ارائه کند چرا که کارکنان محیط زیست مشکلات بسیاری دارند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: این لایحه نواقص بسیاری دارد و باید پیش از هر چیز مشکلات نیروهای درون سازمان را مرتفع کند و بنابراین پیشنهاد می‌شود که کمیسیون کشاورزی با کمک دولت طرح و لوایحی را برای حمایت جامع از جان کارکنان محیط زیست به مجلس ارائه کند./858/پ202/ج1

ارسال نظرات