۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۰۷۳۸
دریادار فدوی:

اقتدار ایران اسلامی مرهون روحیه انقلابی رزمندگان است نه نفت

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:وجود بیش از 700 پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال برد چراکه انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.
سردار فدوي

رسابه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره شهیدان باکری و 12 هزار شهید آذربایجان غربی با اشاره به روشهای نوین دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه با ارتقاء توانمندیهای رزمندگان ایران اسلامی تمامی توطئه های خنثی می شود.


وی افزود: جبهه باطل به فکر نابودی جبهه حق است ولی وعده خداوند پیروزی حق بر باطل است؛ در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که محاسبات جبهه کفر و باطل را درهم میشکنیم و امروز هم همین مسیر را ادامه خواهیم داد.


سردار فدوی اظهار داشت: دفاع امروز رزمندگان در عراق و سوریه برگرفته از همان ایستادکی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است اما نکته جالب این است که اکثر رزمندگان امروز به هیچ عنوان آن دوران را درک نکرده اند.


وی با بیان این که حتی قدرت تمام مستکبران قابل مقایسه با قدرت درونی انقلاب نیست، افزود: در سخت ترین شرایط و بدترین حملات شاهد شکل گیری زیباترین صحنه ها توسط رزمندگان بوده ایم و به همین دلیل قادر به مقابله با انقلاب نیستند.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ظاهری را می بینند اما در خصوص مبانی درونی جنگ اطلاعی ندارند که وعده الهی قطعا محقق خواهد شد.


سردار فدوی تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظه ای وجود استکبار را به رسمیت نشناخته اند و این همان روحیه انقلابی است.


وی افزود: وجود بیش از 700 پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال برد چراکه انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.


اقتدار ایران اسلامی مرهون روحیه انقلابی رزمندگان است نه نفت

سردار فدوی ابراز داشت: برخی نفت را بهترین وسیله برای غلبه بر ایران می دانند اما غافل از این که روحیه انقلابی رزمندگان اسلام بسیار والا و فراتر از اینها بوده و هیچگاه در برابر فشارها سر فرو نمی آروند.وی خاطرنشان کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی توانستند نگرش جهان به جایگاه غالب و مغلوب را تغییر دهند و جبهه باطل را شکست خورده اصلی مبارزه معرفی کنند.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظر الهی بر امورات اسلامی جاری است، گفت: شهدا و رزمندگان جلوه ای از قدرت الهی هستند که در سالهای متمادی موجب اقتدار نظام و انقلاب اسلامی شده اند.


وی اضافه کرد: در سخت ترین شرابط هم با اطمینان در راستای انجام تکلیف حاضر خواهیم بود و در برابر استکبار جهانی می ایستیم.


اقتدار نیروی دریایی در شرایط برجام موجب خجالت آمریکا شد

سردار فدوی گفت: اقتدار نیروی دریایی در ماجرای بازداشت دریا داران آمریکایی نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروز هستند.


وی اضافه کرد: از زمان شروع برجام درصدد فشار بر ایران هستند اما اقتدار نیروی دریایی سپاه خجالت را برایشان به دنبال داشت.


سردار فدوی با بیان اینکه مبانی واقعی انقلاب اسلامی همان مبانی اسلام است و باید به آن عمل کنیم، تصریح کرد: رزمندگان مدافع حرم از هر نقطه ای هستند و تا زمانی این مبارزه ادامه خواهد داشت که همه به حقانیت اسلام پی ببرند.


گفتنی است، یادواره شهدای آذربایجان غربی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولان کشوری، استانی و نیز خانواده شهداء در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد./936/202/ج

ارسال نظرات