۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۲۰۷۷۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این مطلب که برنده واقعی و حقیقی انتخابات امسال مردم هستند، گفت: افراد برگزیده در انتخابات نمایندگان همه ملت هستند و نباید خود را نماینده طیف و گروه خاصی بدانند.
محمدعلي حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده استاد حوزه علمیه بابل عصر امروز در دیدار فعالان فرهنگی و سیاسی منطقه بندپی بابل با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات امسال، گفت: هفتم اسفند امسال شاهد خلق حماسه عظیم در کشور بودیم که برگ زرین دیگری را از حضور و هوشیاری ملت ایران در عرصه مشارکت در سرنوشت را رقم زد.

 

وی افزود: انتخابات امسال مانند دیگر انتخابات های گذشته نمایش مردم سالاری دینی به جهانیان بود.

 

امام جمعه بندپی غربی با بیان این مطلب مردم سالاری در ایران خط بطلانی بر یاوه گویی دشمنان برای فاصله بین مردم و نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: دو انتخابات باشکوه هفتم اسفند امسال پاسخ محکم به آنهایی بود که جمهوری اسلامی را متهم به غیر مردمی بودن می کردند.

 

وی ادامه داد: امروز سیاستمداران دنیا با تایید دمکراسی واقعی در ایران، حقارت خود را در برابر مردم و انقلاب و رهبری به تصویر کشیدند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این نکته که پیروز واقعی انتخابات مردم هستند، تصریح کرد: افراد برگزیده در انتخابات نمایندگان همه ملت هستند و نباید خود را نماینده طیف و گروه خاصی بدانند.

 

وی تاکید کرد: امروز مردم نیازمند کسانی هستند که یک لحظه فرصت را برای رفع مشکلات اصلی مانند مشکلات اقتصادی، بیکاری و مشکلات اجتماعی از دست ندهند.

 

استاد حوزه علمیه ضمن تاکید بر این نکته که افراد منتخب در مجلس شورای اسلامی نباید خود را در گرداب بازی های سیاسی و جناحی بیندازند، افزود: فرصت خدمت در یک چشم بر هم زدن از دست خواهد رفت و کشور نیازمند تلاشی مجاهدانه برای خدمت است.

 

وی با اشاره به گذشت حدود 50 روز از اجرای برجام، اظهار داشت: متأسفانه برجام یکطرفه تنها از سوی جمهوری اسلامی اجرایی می شود و تا به حال اقدام قابل توجهی از طرف مقابل ندیده ایم.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این مطلب که برجام از نظر غربی ها غیر از روی کاغذ مفهوم دیگری ندارد، گفت: ظاهرا اجرای برجام فقط بهانه ای از سوی غرب بود تا با اثرگذاری در کشور از شکل گیری مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تراز انقلابی جلوگیری شود.

 

وی افزود: غرب برجام را یک بزرگراهی متصور است تا بتوانند بواسطه آن به برجام های دوم، سوم و چهارم برسند.

 

امام جمعه بندپی غربی بر لزوم هوشیاری مسؤولان و مردم در مواجهه با دشمن تاکید و خاطرنشان کرد: نباید مسؤولان با مواضع خود طمع و زیاده خواهی را در دشمن بیشتر کنند و بلکه همه موظف به تبعیت از دیدگاه های امام خامنه ای در کشور و بر اساس چارچوب معین شده هستند./1313/202/ب1

ارسال نظرات