۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۳۲۰۷۹۳

عطر فاطمی با حضور شهدای گمنام در رادیو معارف می‌پیچد

خبرگزاری رسا ـ مدیر رادیو معارف با تسلیت ایام فاطمیه از پخش ویژه برنامه زنده «ام ابیها» در سالروز شهادت بانوی دو عالم خبر داد.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتبی تونه‌ای، مدیر رادیو معارف، با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه فضای برنامه های این رسانه دینی از شمیم یاس نبوی و فرهنگ فاطمی آکنده می شود، افزود : برنامه «بانوی نور» که پخش آن از اول اسفند و همزمان با فاطمیه اول آغاز شده تا سالروزولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها به تبیین سیره عبادی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) ادامه می دهد.

 

مدیر رادیو معارف افزود : ویژه برنامه «یاس کبود» با حضور کارشناسان تاریخ اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام 22 اسفند به مدت 95 دقیقه به شرح معارف جامع فرهنگ فاطمی ، تبیین میراث حدیثی و روایی بانوی دو عالم ومعرفی کرامات حضرت زهرا(س) خواهد پرداخت.

 

مجتبی تونه ای با بیان این که رادیو معارف با پخش خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به تعمیق و تبیین معارف ژرف خطبه حضرت می پردازد تصریح کرد :خطبه فدکیه در شب شهادت حضرت زهرا مرضیه(س) از صدای فضیلت پخش می شود.

 

وی خاطر نشان کرد : ویژه برنامه زنده « ام ابیها » در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مظلومیت و بصیرت فاطمی در دفاع از ولایت علوی را ترسیم می کند و به تبیین نقش الگویی حضرت صدیقه کبری(س) برای جامعه امروز می پردازد.

 

گفتنی است رادیو معارف همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری میزبان پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام است که دو تن از آنان طی مراسمی در محوطه رادیو معارف خاک سپاری می شوند./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات