۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۳۲۰۷۹۴

گردهمایی بزرگ فاطمیون در جامعة‌الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) از برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان فاطمی در جامعة الزهرا(س) خبر داد و گفت: این گردهمایی با عنوان «رسالت جهانی فاطمیون» برگزار می‌شود.
گردهمايي مبلغان فاطمي

خانم زهره عزیزی، مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که همزمان با دومین دهه از شهادت حضرت زهرا(س) گردهمایی بزرگ مبلغان فاطمی با عنوان «رسالت جهانی فاطمیون» برگزار می‌شود، گفت: این گردهمایی با موضوع رسالت جهانی فاطمیون روز پنجشنبه 20 اسفند برگزار خواهد شد.


وی هدف از برگزاری این گردهمایی را معرفی گزاره‌های صحیح تاریخی، روش شناسی در سیره فاطمی در جامعه جهانی تبلیغ و الگوگیری هدفمند سبک زندگی فاطمی در مهارت‌های تبلیغی عنوان کرد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی سیدعلی حسینی نژاد ساعت 8:30 در تالار بیداری جامعةالزهرا(س) برگزار می شود.

 

مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) با بیان این‌که همزمان با ایام تعطیلات نوروز جمع کثیری از طلاب خواهر این مرکز برای تبلیغ عازم نقاط مختلف کشور می شوند، تصریح کرد: با توجه به این‌که متأسفانه تعداد مبلغان خواهر نسبت به جمعیت بانوان به ویژه در مناطق محروم بسیار کم است، حضور مبلغان خواهر در مناطق محروم استان های مختلف کشور موجب می شود که زنان بدون شرمندگی و با آسودگی خاطر سؤالات خود را از این مبلغان پرسیده و پاسخ های مناسبی دریافت کنند.


خانم عزیزی ادامه داد: این مبلغان در کنار تبلیغ دستورات شرعی و احکام دینی برای زنان درباره جایگاه، پوشش و وظایف زن مسلمان در خانه‌داری، همسرداری و تربیت دینی فرزند به سخنرانی خواهند پرداخت و در کنار این مباحث به ارائه مشاوره دینی برای خواهران در زمینه‌های مختلف نیز اقدام خواهند کرد.


وی با تأکید بر این‌که خواهران مبلغ متوجه اهمیت گروه های تبلیغی در مناطق محروم شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر مبلغان خواهر اقدام به تشکیل گروه‌های تبلیغی در سطح کشور کرده اند و سعی می‌کنند در ایام مختلف به صورت گروهی برای تبلیغ به نقاط محروم سفر کنند که این موضوع توانسته موفقیت‌های زیادی در امر تبلیغ برای آنها به دنبال داشته باشد.


مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س)، یادآور شد: باید نهادهای مختلف فرهنگی حمایت جدی و هدفمندی از گروه‌های تبلیغی به عمل آورند زیرا اگر این گروه ها با حمایت نهادهای مختلف بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند قطعا در امر تبلیغ موفق خواهند بود و موفقیت در امر تبلیغ به معنای ریشه کن شدن مشکلات و آسیب های فرهنگی در جامعه است./968/302/ب2

ارسال نظرات