۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۲۱۰۰۷
عالم اهل سنت لبنان:

برخی درصدد نمایش اصالت عربی در لباس صهیونیسم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، مقاومت را حافظ عزت و کرامت اعراب و مسلمانان خواند و تاکید کرد که دشمنی با مقاومت تنها به سود رژیم صهیونیستی است.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان از همه شخصیت های دینی و سیاسی در لبنان خواست که در برابر دسیسه دشمنان هوشیار باشند و تنها تمسک به وحدت ملی و اسلامی را مبنای کار خود قرار دهند.

 

وی در نشستی مشترک با احزاب سیاسی لبنان به فتنه های مذهبی که رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: قرار دادن حزب الله در فهرست گروه های تروریستی به جز اسرائیل به سود چه کسی خواهد بود؟

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: آیا کسی که با دشمن صهیونیستی دست می دهد و با او ارتباط دارد میانه رو شناخته شده و در جهان عرب مورد قبول است و یا کسی که با این رژیم به مبارزه می پردازد و از کیان اعراب و مسلمانان دفاع می کند؟ آیا سزوار است که مقاومت را که حافظ عزت و کرامت اعراب است، تروریستی بخوانیم؟

 

شیخ عبدالرزاق تصریح کرد: ما مخالف مفهومی هستیم که اصالت عربی را در لباس صهیونیسم به نمایش می گذارد و تنها با زبان عربی سخن می گوید.

 

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان اظهار داشت: ما همواره در کنار ارتش هایی هستیم که از اصالت عربی دفاع می کنند. ارتش لبنان، ارتش سوریه و عراق همواره مورد حمایت ما هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اتهام زنی به حزب الله و مقاومت جسارت علیه فلسطین محسوب شده و خدمت کردن به رژیم صهیونیستی است و ما از همه مسلمانان جهان می خواهیم که برای شکست پروژه های تکفیری صهیونیستی در یک جبهه متحد قرار گرفته و به خط مشی مقاومت تمسک کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات