۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۲۱۲۵۲

مدیران برتر طرح سفیران محبت در قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیران برتر طرح سفیران محبت در نشست شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رییس این دانشگاه و نماینده استاندار تجلیل شدند.
دانشگاه علوم پزشکي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نشست شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قم عصر امروز با حضور رییس دانشگاه، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ و جمعی از استادان و پزشکان استان قم برگزار شد.

 

در این نشست حجت الاسلام طاهری خرم آبادی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در ارتباط با طرح سفیران محبت که از چند ماه گذشته در بیمارستان ها ی قم در حال اجرا است، اظهار داشت: در این طرح دانشگاه علوم پزشکی قم پیش قدم شد و تصمیم گرفت افزون بر لزوم رسیدگی به سلامت جسمی افراد، توجه خوبی به سلامت معنوی بیماران داشته باشد و در کنار آن حرکت برای اصلاح ساختار اداری بیمارستان ها را در دستور کار خود قرار دهد و گامی به سوی اجرایی شدن انطباق امور فنی پزشکی با شرع مقدس اسلام بردارد.

 

همچنین پس از وی ابولفضل ایرانیخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به ایراد سخن پرداخت.

 

در ادامه این نشست آقای براتی مسؤول بخش پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم، و خانم شمس اللهی مسؤول روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ایزدی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در ارتباط با محاسن و ایرادات طرح سفیران محبت مطالبی را ارائه دادند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست مدیران برتر طرح سفیران محبت در نشست شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رییس این دانشگاه و نماینده استاندار تجلیل شدند که از میان این افراد می توان به حجج اسلام تقوایی مدیر نمونه طرح در بیمارستان ایزدی، ابوطالب مدیر نمونه طرح در بیمارستان، بابامیری مدیر نمونه طرح در بیمارستان شهید بهشتی و حجت الاسلام هاشمی مدیر نمونه طرح در بیمارستان اشاره کرد./1330/ن604/ی

ارسال نظرات