۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۵۲۷
نویسنده مصری:

حزب الله افتخار اعراب است

خبرگزاری رسا ـ نویسنده مصری گفت: کشورهایی می‎خواهند که اتحادیه عرب سخنگوی رسمی رژیم صهیونیستی و آمریکا باشد.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد سید احمد نویسنده مصری با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با پول می خواهند کنترل اتحادیه عرب را به دست گیرند٬ گفت: این کشورها می خواهند که اتحادیه عرب سخنگوی رسمی رژیم صهیوینستی و آمریکا باشد.


این نویسنده مصری در برنامه ای در شبکه تلویزیونی 'روسیا الیوم' اعلام کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و عربستان می خواهند که اتحادیه عرب را با پول بخرند و آن را به سخنگوی رسمی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل کنند و به همین دلیل است که اتحادیه عرب تاکنون درخصوص جنایت های عربستان در یمن ساکت مانده است.


وی افزود: اما شما نمی توانید مصر را با پول های خود بخرید٬ شما همان کسانی هستید که در گذشته دست به توطئه ضد جمال عبدالناصر زدید و اکنون دست به توطئه ضد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان زده اید؛ شماها مصر را به مزدوری برای آمریکا متهم می کنید در حالی که همه شما پایگاه آمریکا در قلب عرب ها محسوب می شوید.


این نویسنده مصری تاکید کرد: مصر افتخار می کند که از حزب الله لبنان که با مقاومتش مقابل رژیم صهیونیستی، باعث افتخار همه عرب ها شده است٬ حمایت می کند و آن را دوست دارد./982/ب103/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات