۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۲۱۶۳۹
نماینده حزب الله در بقاع لبنان:

مقاومت مانعی در برابر اجرای نقشه‌های استعمارگران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان تاکید کرد که شورای همکاری خلیج فارس در پی اجرایی کردن پروژه های استعمارگران در منطقه است.
محمد ياغي مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان در دیدار با هیأتی فلسطینی متشکل از نمایندگان گروه های جهادی و مردمی فلسطین در اردوگاه الجلیل به توطئه دشمنان علیه حزب الله اشاره و بیان کرد: اگر مبارزه با رژیم صهیونیستی سبب شده که ما را تروریست بخوانند، به این لقب افتخار می کنیم.

 

وی افزود: اقدام شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله با اغراض سیاسی صورت گرفته و اعضای این شورا در پی اجرایی کردن توطئه های دشمنان در لبنان هستند.

 

این مقام مسؤول در حزب الله تاکید کرد: یکی از دسیسه های اصلی دشمنان ما پایان دادن به قضیه فلسطین به سود رژیم غاصب صهیونیستی است اما تا پیروزی کامل و آزادسازی قدس شریف و اراضی اشغالی دست از مبارزه برنخواهیم داشت.

 

یاغی تصریح کرد: منطقه در شرایط حساسی به سر می برد به نحوی که سرنوشت جهان عرب به این شرایط بستگی دارد. دشمنان ما با جنگ افروزی در سوریه و یمن  و بحرین در پی توسعه دامنه استعمارگری خود هستند اما مردان مقاومت با اراده آهنین خود از اجرایی شدن پروژه های آنان جلوگیری می کنند./1321/ب903/د

ارسال نظرات