۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۲۱۷۷۶
با حضور میلیون‎ها عزادار؛

مراسم شهادت حضرت فاطمه در حرم امیرالمومنین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ میلیون‎ها نفر با حضور در حرم امیرالمومنین علی(ع) مراسم شهادت حضرت زهرا (س) را برگزار کردند.
مراسم شهادت حضرت زهرا در نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، میلیون‎ها نفر از شیعیان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت، امروز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم امام علی(ع) در نجف حضور یافته و به عزاداری پرداختند.

 

به همین مناسبت نیز صحن و رواق‎های حرم مطهر امام علی (ع) با پارچه، پرچم و احادیث نبی اکرم (ص) در مورد حضرت فاطمه (س) سیاه پوش شده بود.


آستان مقدس علوی از ساعت اولیه صبح امروز مراسم‎های مختلفی را با حضور عزاداران فاطمی برگزار کردند. ده‎ها موکب عزاداری از استان های عراق و خارج از این کشور نیز در این حرم عزاداری کردند.


بخش دینی آستان مقدس علوی نیز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) هزاران نسخه بولتن دینی و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه به همراه 30 هزار نسخه از پیام حضرت آیت الله سیستانی به جوانان در بین زائران و عزاداران توزیع کردند.


حجت الاسلام شیخ مصطفی ابو الطابوق در این رابطه به خبرنگاران گفت: به دستور حجت الاسلام حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی، در ایام فاطمیه به مدت 35 روز مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در حرم امیر المومنین (ع) برگزار شد.


وی افزود: جلسه انس با قرآن کریم، توزیع کتاب، بروشور و بولتن بخشی دیگر از اقداماتی بود که به مناسبت ایام فاطمیه در آستان مقدس علوی انجام شد./994/ب902/د

ارسال نظرات