۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۲۱۷۸۲
عالم اهل سنت لبنان:

اتهام زنی به مقاومت یک تصمیم داعشی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان اقدام اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس علیه مقاومت و حزب الله را یک تصمیم داعشی توصیف کرد.
شيخ هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنش توحید اسلامی لبنان در پیامی اتهام زنی علیه حزب الله را یک تصمیم داعشی خواند که از توطئه گری های اتحادیه عرب علیه مقاومت و امت اسلامی پرده برداشته است.

 

وی با بیان اینکه حزب الله ستون خیمه مقاومت است، افزود: کشورهای عربی تحت فشار برخی از سران وابسته عرب، قطعنامه تروریستی خواندن حزب الله را صادر کردند و این مساله نشانگر در هم شکسته شدن چارچوب های سیاسی و فرهنگی جوامع عربی است. این اقدامات تنها یک نتیجه به همراه دارد و آن از بین رفتن وحدت اسلامی بین کشورهای منطقه است.

 

 این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: این اقدامات خصمانه برای پایان دادن به قضیه فلسطین به سود رژیم صهیونیستی است. تروریستی خواندن محور مقاومت همسو با پروژه های استعماری اسرائیل و آمریکا بوده و جوامع عربی به ابزاری برای اجرای این پروژه ها تبدیل شده اند.

 

شیخ منقاره تصریح کرد: دشمنان مقاومت همزمان با هدف قرار دادن مقاومت، شبکه های حقیقت گوی المنار و شبکه الفلسطین را نیز مورد هجمه قرار دادند تا ماهیت پلید استعمارگران منطقه ای و فرا منطقه ای برای جهانیان افشا نشود.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان از موضع گیری کشورهای عراق و الجزایر و لبنان علیه اقدام شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب مبنی بر تروریست خواندن حزب الله قدر دانی کرد./1321/ب903/د

ارسال نظرات