۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۲۱۸۶۸
آیت الله نجفی:

بسیج مردمی عامل افتخار است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از بسیج مردمی به عنوان عامل افتخار یاد کرد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از مردم شهرهای مختلف عراق گفت: مومنان باید زندگی خود بر اساس دوستی، اخلاص و وفا به بشریت استوار سازند تا بتوانند آنان را از ضلالت و گمراهی به سوی نور هدایت رسول اکرم (ص) راهنمایی کنند.


این مرجع تقلید خواستار تمسک به اهل بیت (ع) شد و تصریح کرد: قول و فعل اهل بیت(ع) معدن نور و برکت است که باید هر انسان مومنی قول، فعل، اعمال و حرکاتش را براساس آن بسنجد و تنظیم ساخته تا میزان رضایت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را فراهم کند.


حضرت آیت الله نجفی همچنین خواستار توجه و پشتیبانی از بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق شد و اظهار داشت: بسیج مردمی و نیروهای امنیتی مایه افتخار عراق هستند.


وی همچنین در دیدار با برخی از مسؤولان اماکن مقدس و زیارتی عراق بر ضرورت تلاش و فعالیت بیشتر برای افزایش خدمات و کیفیت جهت زائران عتبات مقدس تاکید کرد.


این مرجع تقلید ادامه داد: هر آنچه که در راه امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) هزینه و تلاش کنیم بسیار کم و ناچیز است. خدمت به اهل بیت (ع) مایه شرافت مومنان است./994/ب902/د

ارسال نظرات