۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۲۱۹۴۵
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید:

قدرت و امنیت کشور ثمره خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید گفت: امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و این در حالی است که ابرقدرت‌ها در برابر ایران در موضع ضعف قرار دارند و این قدرت و امنیت عنایت خداوند به ملت ایران است.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شفیع پورصدری، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: امروز کشور، همه مجد و عظمت  خود را مدیون خون شهدا می‌داند.

 

وی افزود: حضرت علی(ع) فرمودند شما در راه کسب رضای الهی جهاد کنید تا برای نسل آینده مجد و عظمت را به یادگار بگذارید و شهدای ما با همه وجود فرمایش گوهربار امیرالمومنین(ع) را بر چشم نهادند و با قطرات خون پاکشان بیان مولا را امضا نمودند و عزیزترین سرمایه خود را در راه رضای الهی تقدیم کردند.

 

حجت الاسلام صدری اقتدار امروز ایران در برابر مستکبران و قدرتمندان جهان را از جانفشانی و ایثار شهدا دانست و گفت: امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و این در حالی است که ابرقدرت‌ها در برابر ایران در موضع ضعف قرار دارند و این قدرت و امنیت عنایت خداوند به ملت ایران است.

 

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، ابراز کرد: مادران شهدا نقش بسیار بزرگ و برجسته‌ای در تربیت شهدا داشتند و آنان را در مسیر جهاد و ایثار قرار دادند و این بسیار حائز اهمیت است./813/203/ب2

ارسال نظرات