۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۲۰۰۱

افزایش هراس از عملیات تروریستی در آمریکا و تاثیر آن بر اسلام هراسی

خبرگزاری رسا ـ با تبلیغات سوء رسانه‏های غربی، روز به روز بر هراس مردم از عملیات تروریستی افزایش یافته و تعداد زیادی از مردم این کشور، دین اسلام را با تروریسم برابر می‎دانند.
اسلام هراسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که در حال حاضر میزان اسلام هراسی در میان مردم این کشور، از هر زمان دیگری در چند سال اخیر بالاتر است.

 

این نظرسنجی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز و شبکه سی بی اس انجام شد نشان می دهد که امروزه میزان هراس مردم آمریکا از حملات تروریستی، حتی از روزهای وقوع حملات یازدهم سپتامبر نیز بیشتر شده است.

 

بنابر عملکرد رسانه های آمریکایی، این ترس و هراس از عملیات تروریستی و نسبت داده شدن آنها به مسلمانان از سوی این رسانه های معاند، موجب رشد فزاینده اسلام ستیزی و نیز اقدامات ضد مسلمانان و ضد پناهجویان شده است.

 

اثر مستقیم این اقدامات بر پناهجویانی که به تازگی به آمریکا آمده اند، به وضوح دیده می شود.

 

یک وبسایت آمریکایی در گفت وگو با خانواده ای سوری که تقریبا از ابتدای درگیری ها در کشور سوریه به ایالت ویرجینیا مهاجرت کرده اند، نظر آنان را از برخورد جامعه آمریکا با پناهجویان جویا شد.

 

این خانواده سوری تاکید کردند با وجود این که خطر جنگ و کشتار در آمریکا مانند سوریه نیست، اقدامات اسلام ستیزان از جمله حمله به مسلمانان و مراکز آنان بسیار بالاست که البته تبلیغات برخی سیاستمداران از جمله دونالد ترامپ علیه اسلام و مسلمانان، بر گسترش اسلام ستیزی در آمریکا تاثیر بسیاری گذاشته است./847/ب903/د

ارسال نظرات