۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۲۲۰۰۷
در حسینه فاطمه الزهرا؛

مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در حوزه سایبری تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه سایبری به همراه فرماندهان و مسؤولان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حسینه فاطمه الزهرا برگزار شد.
دوره آموزشي تبليغ در فضاي مجازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه سایبری با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ پیش از ظهر امروز سه شنبه 25 اسفند ماه در حسینه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد.

 

امینی جانشین قرارگاه فضای مجازی سپاه محمد رسول الله در این مراسم، گفت: در سال 94 برنامه های سایبری در سطح بسیج محلات، نواحی و اقشار برگزار شد و با وجود مشکلات کارهای خوبی ارائه داده شد، نواحی سپاه و ستاد سپاه تهران کارهای شایسته ای انجام دادند و با تلاش های شبانه روزی خبرگزاری بسیج پرس را تشکیل دادند، این خبرگزاری در همه برنامه ها حضور داشت و خبرگزاری بسیج بیشترین تعداد خبرنگاران را دارد.

 

جانشین قرارگاه فضای مجازی سپاه محمد رسول الله، خاطرنشان کرد: پرتال جامع قسم بیش از دو هزار و 500 سایت در نواحی و اقشار بسیج دارد و گزارش هایی که در حوزه سایبری ارائه داده می شود قابل رؤیت در فضای سایبری است، اگر برای هر سایت حداقل یک نفر برای سایت قسم فعال باشد تعداد زیادی بسیجی برای به روز رسانی سایت فعالیت می کنند.

 

وی گفت: گردان های سایبری در نواحی تهران فعال است و این به گواه برنامه هایی که داشته ایم قابل رؤیت و به صورت آنلاین قابل مشاهده است، این گردان ها کم از گردان های نظامی از حیث واقعی بودن ندارد و برخی نواحی مقاومت بیش از یک گردان را بیان کرده اند و نواحی است که گردان های آن مختص به فعالیت حوزه خواهران سپاه است، برنامه انتشار در فضای مجازی و تولیدات آنها مختص به بسیج سایبری تهران است.

 

امینی با بیان اینکه سطح قرارگاه فعالیت در قالب سایت و گروهای رسمی است، گفت: سایت های جریان ساز در حوزه اقتصادی و سبک زندگی به صورت غیر رسمی جریان سازی دارد و در حوزه بین الملل نیز فعالیت های خوبی انجام شده است، یکی از قوی ترین فعالیت ها در عرصه فضای مجازی که از بسیجیان بی مزد و منت انجام می شود حوزه آموزش است که دوره های آموزشی در رابطه با فضای مجازی و سایبری برای بسیجیان در نواحی بسیج برگزار شده است.

 

جانشین قرارگاه فضای مجازی سپاه محمد رسول الله در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: آنچه در عرصه فضای مجازی باید برسیم نقطه بالایی است و ما برای رسیدن به آن در ابتدای راه هستیم و باید گام های بلندتری را برای رسیدن به این هدف برداریم.

 

شایان ذکر است پخش کلیپ هایی از آثار ساخته شده قرارگاه فضای مجازی تهران بزرگ در رابطه با انرژی صلح آمیز هسته ای و اجرای تواشیح از برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد./818/202/ب1

ارسال نظرات