۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۲۲۰۹۱
معاون فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا:

زندگی فاطمی بهترین عیدی ما به اهل بیت در سال جدید است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) با اشاره به این که سال 95 با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن آغاز شده و پایان آن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) همزمان است، گفت: این ادغام سال ما را فاطمی کرده و بهترین عید در سالی که به نور حضرت زهرا(س) مزین است زندگی فاطمی است.
حضرت زهرا

خانم معصومه ظهیری، معاون فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که سال 95 با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن آغاز شده و پایان آن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) همزمان است، گفت: این ادغام سال ما را فاطمی کرده و بهترین عید در سالی که به نور حضرت زهرا(س) مزین است زندگی فاطمی است.

 

وی با تأکید بر این که حضرت زهرا(س) اسوه عصمت و اهل بیت(ع) هستند، افزود: اگر ما زندگی این بانو را در سال جدید اسوه و الگوی خود قرار داده و در طول سال حتی به یک رهنمود از رهنمودهای ایشان عمل کنیم خواهیم توانست منتظران خوبی برای فرزند غایب ایشان باشیم و خواهیم توانست دوران انتظار را کوتاه کرده و منتظر بهار فرح بخش فرج باشیم.


معاون فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) با اشاره به این که جامعة الزهرا(س) به نام حضرت زهرا(س) متبرک است، تصریح کرد: در سال جدید معاونت فرهنگی و تربیتی ترویج سیره فاطمی را در میان طلاب الگوی خود قرار داده و با این هدف برای طلاب در سطوح مختلف تحصیلی برنامه های زیادی را برگزار خواهد کرد.

 

خانم ظهیری با تأکید براین که عملکرد معاونت فرهنگی در سال جاری رضایت بخش بوده است، ادامه داد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم خدمات بهتری به طلاب ارائه کرده و برنامه های فرهنگی بهتری را برگزار کنیم.


وی افزود: طلاب خواهر باید در سال جدید در عرصه تبلیغ دین به ویژه تبلیغ سیره فاطمی نقش مؤثری داشته باشند و تمام همت خود را برای این کار قرار دهند زیرا اگر در این زمینه موفق شوند خواهند توانست زمینه ساز یک جامعه نوین دینی شوند.


معاون فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) با اشاره به برنامه ریزی دشمنان اسلام برای نابودی فرهنگ اسلامی در میان زنان یادآور شد: سال جدید بهترین فرصت برای مقابله با توطئه های دشمن است و طلاب خواهر با ترویج سیره زندگانی و رفتاری حضرت زهرا(س) در عرصه جنگ نرم فرهنگی می توانند دشمن را شکست داده و زمنیه احیای سیره ناب فاطمی را در جامعه فراهم کنند./968/
302/ب2

ارسال نظرات