۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۲۱۱۱

روایت تاریخ اسلام در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ روایت تاریخ اسلام در برنامه پرسمان تاریخی و معرفی امامزاده سکینه خاتون در آیه‌های کوثر از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
برنامه «پرسمان تاريخي»

به گزارش خبرگزاری رسا، روایت تاریخ اسلام در پرسمان تاریخی و معرفی امامزاده سکینه خاتون در  آیه های کوثر از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

روایت تاریخ اسلام در رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «پرسمان تاریخی» به پرسش های مخاطبان پیرامون تاریخ اسلام پاسخ می دهد.

 

برنامه «پرسمان تاریخی» با حضور استاد حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یوسفی غروی، کارشناس تاریخ و سیره اهل بیت(ع) به پرسش های مخاطبان پیرامون مباحث مطرح شده در کتاب « زندگینامه امام حسین (ع)» و ماجرای نقل شده درباره عبدالله بن عمر و یزید ؛ علت چند همسری پیامبر و امامان علیهم السلام همچنین نقشه هوشمندانه امام علی(ع) برای شکست دشمن در جنگ صفین پاسخ می دهد.

 

در ادامه کارشناس برنامه درباره شخصیت و زندگی بهلول؛ پیشینه تاریخی جشن نوروز و نگاه اسلام به این آیین ایرانی نکاتی را مطرح می کند.

 

«پرسمان تاریخی» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف به تهیه کننده محمد حسین پور و گویندگی مرتضی بهرامی خشنودی پنجشنبه 27 اسفند ساعت 16 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

آیه های کوثر

برنامه « آیه های کوثر» رادیو معارف به معرفی امامزاده سکینه خاتون از نوادگان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می پردازد.

 

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف برنامه « آیه های کوثر » رادیو معارف در آخرین برنامه سال 94 ضمن معرفی فرازهایی از زندگانی و فضایل امامزاده سکینه خاتون (س) در آستانه نوروز مخاطبان را به زیارت بقعه نورانی این بانوی بافضیلت واقع در روستای جنت آباد قم دعوت می کند.

 

برنامه « آیه های کوثر» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی حمید اشتری و گزارشگری عبدالله رحمانی خواه دوشنبه 24 اسفند ساعت 30 : 20 از صدای فضیلت پخش می شود./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات