۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۱۱۶

نرم افزار تلفن همراه «عقل» رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار تلفن همراه «عقل» به همت کانون وارثان انتظار تبریز تولید و رونمایی شد.
نرم افزار

حجت الاسلام شهریار اسداللهی، مدیرمسؤول کانون وارثان انتظار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: نرم افزار تلفن همراه «عقل» به همت جوانان خوش‌ذوق هنرمند مسجدی پس از ماه‌ها تلاش و کار تحقیقی رونمایی شد.

 


وی افزود: عقل قوّه ای حسابگر و اندیشه گر است که خداوند به انسان موهبت فرموده تا به کمک آن نیک و بد را بشناسد و حق و باطل را تمیز دهد و مسیر خویش را به مقصد کمال و سعادت برگزیند. تکامل معنوی انسان در پرتوی تعقل میسر است و آن که عقل ندارد فاقد کمال انسانی است.

 


مدیرمسؤول کانون وارثان انتظار تبریز با بیان این‌که وجه تمایز انس
ان با حیوان قوه تعقل و اندیشه اوست، خاطرنشان کرد: این نرم افزار دارای چهل حدیث از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) در مورد عقل و اندیشیدن است که با جلوه های هنری و بصری خاص در تبیین مفهوم احادیث تلاش کرده است.

 


حجت الاسلام اسداللهی ادامه داد: این نرم افزار شامل امکاناتی چون امکان جستجو در تمام بخش ها، امکان انتخاب و ارسال قسمتی از متن به عنوان پیامک، امکان یادداشت برداری و امکان تغییر نوع و اندازه خط می باشد و برای سیستم عامل های اندروید و جاوا عرضه شد.

 


وی با بیان این‌که تمامی مراحل تولید این نرم افزار به همت جوانان مسجدی بوده است، افزود: نرم افزار تلفن همراه «عقل» با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به مرحلۀ رونمایی رسیده است.

 


مدیرمسؤول کانون وارثان انتظار تبریز یادآور شد: عموم علاقه‌مندان جهت تهیه این نرم افزار می توانند به مرکز تولید و پخش واقع در تبریز، خیابان فردوسی، کوچه مشکات، مسجد دارالسلام، بخش فعالیت های مجازی و نرم افزاری کانون وارثان انتظار تبریز مراجعه کنند./935/302/ب1

ارسال نظرات