۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۲۲۱۹۳
نتانیاهو:

کشورهای عربی اسرائیل را دشمن خود نمی دانند

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد نه تنها کشورهای عربی، اسرائیل را دشمن خود نمی دانند بلکه شریکی در مقابله با ایران به شمار می روند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری نهرین نت روز چهارشنبه گزارش داد، بعد از آن که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی، حزب الله لبنان را سازمانی تروریستی نامیدند، نتانیاهو از نزدیکی روابط بین تل آویو و برخی از کشورهای عربی و تغییرات مثبت در برخورد و تعامل این کشورها با رژیم صهیونیستی سخن گفت.


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه ویژه حزب 'لیکود' که دوشنبه گذشته به مناسبت یادبود بیست و چهارمین سال مرگ 'مناخیم بگین' نخست وزیر وقت این رژیم برگزار شده بود در ادعایی واهی افزود: بیشتر کشورهای عربی در منطقه متوجه شده اند که اسرائیل دشمن آنان نیست بلکه شریکی در مقابله علیه تندروها و ایران است.


نتانیاهو مدعی شد، معتقدم مشارکت این کشورها با ما موجب می شود که همسایگان فلسطینی ما نیز موضع واقع گرایانه تر و مسئولیت پذیر تری را در خصوص مذاکرات سازش اتخاذ کنند.


برپایه این گزارش روزنامه صهیونیستی 'معاریو' نیز ادعاهای نتانیاهو را مبنی بر مشارکت پیشرفته با برخی از کشورهای عربی و زمینه سازی برای توافق سازش با فلسطینیان منتشر کرد./982/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات