۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۲۵۹
استاد حوزه و دانشگاه:

همه نهادهای نظام باید انقلابی باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که تمام نهادهای سیاسی، مردمی و جامعه دینی باید روح و جان خود را انقلابی کنند و انقلابی فکر کنند و بیندیشند، گفت: روح و جان نظام بر اساس انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سیدعباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن پیامی اساسی و تاریخی دارد، گفت: اگرچه خطاب رهبری به خبرگان رهبری بود، اما تمام نهادهای کشور باید انقلابی باشند.

 

وی افزود: بنیاد و اساس نظام، رهبری انقلاب است و خاستگاه آن هم خبرگان رهبری است، از این رو رهبر معظم انقلاب اعضای مجلس خبرگان را لایق انقلابی بودن دانستند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که تمام نهادهای سیاسی، مردمی و جامعه دینی باید روح و جان خود را انقلابی کنند و انقلابی فکر کنند و بیندیشند، ابراز کرد: روح و جان نظام بر اساس انقلاب اسلامی بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که خسیسه ذاتی نظام، انقلابی بودن است که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: کسانی که در نظام تصمیم گیر هستند باید در اقدامات خود انقلابی بودن را مدنظر قرار دهند.

 

وی با اشاره به این که نباید روزمرگی بر تصمیمات خبرگان رهبری اثر کند، گفت: تمام نهادهای نظام باید انقلابی باشند و این روحیه انقلابی نباید از آنها دور شود.

 

به گفته وی، رهبر کبیر انقلاب با روحیه انقلابی به صحنه آمد و ملت بر اساس آن تصمیمی انقلابی را پذیرفتند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب نیز شخصیتی انقلابی است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب هشداری محترمانه به خبرگان رهبری بود./1307/302/ب1

ارسال نظرات