۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۳۲۲۲۹۴
به همت مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد؛

دوره تخصصی و عملی راهنما و مشاوره دینی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد دوره تخصصی و عملی راهنما و مشاوره دینی را برگزار می کند.
دوره تخصصی و عملی راهنما و مشاوره دینی برگزار می شود

خانم نادری، مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این مرکز، دوره تخصصی و عملی راهنما و مشاوره دینی را ویژه اساتید، مبلغان و مشاوران برگزار می کند.

 

وی به ارزش مشاوره اشاره کرد و گفت: مشاوره انسان را به حقایق و واقعیات می رساند و از مبتلا شدن به خطا و اشتباه جلوگیری می کند و همچنین به سوى نیازمندى‏ هاى مادی و معنوى هدایت می کند. 

 

مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند: «نظر خواستن عین هدایت است و هرکه خود را از نظر دیگران بی نیاز ببیند به مخاطره افتد.»

 

نادری با اشاره به این که دانشگاهیان و طلاب می توانند در این دوره ثبت نام کنند، افزود: این کارگاه، چهارشنبه ها از 18 فروردین ماه به مدت یکسال برگزار می شود.

 

ارائه مشاوره با حضور اساتید مجرب

مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با بیان این که اساتید مجرب در این دوره حضور دارند، عنوان داشت: حجت الاسلام محمد واعظ موسوی، استاد حوزه و دانشگاه و مشاور دینی کارگاه قبل ازدواج و همسرداری را تدریس می کند.

 

نادری ابراز داشت: حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد و حجت الاسلام محمد علی مرکبی، اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل خانواده، کارگاه های تربیت دینی فرزند، تعامل با نوجوان، تربیت ولایی فرزند و مهارت دوران عقد را تدریس می کنند.

 

مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد گفت: در این مرکز اساتید مجرب در زمینه های مختلف مشاوره ارائه می دهد، این مؤسسه، تلفنی جوابگوی شهرستانی ها است و سایرین می توانند برای رزرو وفت مشاوره، با این مرکز تماس بگیرند. 

 

 وی اظهار داشت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز واقع در امام خمینی 45 مراجعه یا با شماره 38552790 -051 تماس بگیرند./1309/302/ب1

ارسال نظرات