۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۲۲۳۴۳
امام جمعه اهر:

مسؤولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند/ بهانه تحریم وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم با حضور درپای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید کردند، گفت: اکنون پس از انتخابات، نوبت مسؤولان است تا به وظایف خود عمل کنند، چرا که دیگر بهانه ای به نام تحریم وجود ندارد.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه و عضو شورای استانی حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به انتخابات هفتم اسفندماه 94 اشاره کرد و گفت: از همه دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیأت‌های اجرایی و نظارتی، امنیتی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موجب ثبت حماسه‌ای دیگر از ملت ایران و منطقه شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

وی با ذکر این‌که انتخابات هفتم اسفندماه در آرامش کامل برگزار شد، ابراز داشت: مردم عزیز ما در انتخابات اخیر به‌ صورت قانونمند حرکت کردند، وقتی مردم و دست‌اندرکاران قانونمند باشند، مسائل جاری کشور بدون تنش و در آرامش ‌پیش خواهد رفت.

 

وی با بیان این‌که امیدوارم مردم ما از آثار درخشانی که انتخابات دارد بهره‌مند شوند، گفت: انشاءالله  کاندیداهایی که به مرحله بعد راه ‌یافته‌اند در سلامت و صحت کامل فعالیت‌های انتخاباتی خود را انجام دهند.

 

امام‌ جمعه اهر با ذکر این‌که وظیفه مسؤولان زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات است، عنوان داشت: نباید حتی نشانه‌ای از حمایت یک مسؤول یا اداره از کاندیدای خاص دیده شود، اگر خدای ‌ناکرده چنین اعمالی انجام شود یک تخلف قانونی است.

 

وی افزود: وظیفه مسؤولان ایجاد بستر لازم برای انتخابات است، نباید به‌حق الناس ورود شود، نباید در کلام از قانونمندی حرف بزنیم و در عمل طور دیگری عمل کنیم که در این مورد توصیه اکید می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که مسؤولان غیر از زمینه‌سازی وظیفه دیگری ندارند، افزود: احیاناً اگر ما به‌طور مستند بفهمیم که دخالتی وجود دارد، ممکن است برخورد کنیم و حتی از تریبون نماز جمعه نیز آن را بگوییم، رقابت با دور اول تفاوت دارد و شاهد رقابتی تنگاتنگ خواهیم بود و خواهش و توصیه بنده نیز بی‌طرفی کامل مسؤولان طبق قانون است.

 

امام ‌جمعه اهر به فرارسیدن سال جدید اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید کردند و اکنون پس از انتخابات، نوبت مسؤولان است تا به وظایف خود عمل کنند، چراکه دیگر بهانه ای به نام تحریم وجود ندارد.

 

وی با ذکر این‌که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر تحقق اقتصاد مقاومتی و مسأله تولید دارند، ابراز داشت: به لطف خدا در منطقه ما استعداد به حد کافی وجود دارد اما متأسفانه امروز در هر خانواده یک یا دو جوان بیکار وجود دارد و ما نیز باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در برابر جوانان بیکار شرمنده نباشیم./854/302/ب2

ارسال نظرات