۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۲۲۴۰۲
امام جمعه موقت بندرعباس:

اتحاد و محبت بین مسلمین راه نفوذ دشمنان را مسدود می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به روایت‌های فراوانی مبنی بر زدودن کدورت‌ها و محبت ورزیدن به یکدیگر در ایام نوروز، گفت: مسلمانان باید هر روز خود را همچون نوروز بدانند و با اتحاد و همدلی و محبت کردن به یکدیگر، راه نفوذ دشمن و اختلاف افکنی بین مسلمین را مسدود کنند.
حجت الاسلام فروزان نژاد رييس ستاد اقامه نماز هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد، امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: انتخابات اخیر در هرمزگان به بهترین نحو و با کمترین حاشیه و مشکل برگزار شد که جای بسی تشکر از مردم و دست اندرکاران برگزاری این حماسه ملی را دارد.

 

وی خطاب به نمایندگان منتخب مجلسین، افزود: مردم و مشکلات آنان را در همه حال مدنظر قرار دهند و خدای ناکرده به‌مثابه برخی نمایندگان نباشند که پس از انتخاب شدن تا انتخابات بعدی سراغی از مردم نمی‌گیرند.

 

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره میهمان پذیربودن استان هرمزگان ابراز داشت: این استان هر ساله پذیرای تعداد بی نظیری از مسافران در ایام نوروز است، بنابراین مسئولان و مردم باید شرایط مناسبی را برای داشتن سفر خوش برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

 

وی از برپایی خیمه‌های نماز و ایستگاه‌های فرهنگی در ورودی شهرها برای گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد که به همت دستگاه‌های فرهنگی انجام شده است.

 

خطیب این هفته بندرعباس نوروز را روز اهل بیت، شادی، نشان دادن محبت به اهل بیت(ع) خواند و اظهار داشت: ایام نوروز، ایامی برای اجرای پیمان الهی و پیوند است و در این ایام باید سنت دید و بازدید را جدی گرفت.

 

وی با تأکید بر عایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی در ایام تصریح ‌کرد: انجام سفرهای نوروزی بدون حادثه نیازمند رعایت اصول و قانون راهنمایی و رانندگی است.

 

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: اگر سفرهای نوروزی با رعایت این قوانین همراه باشد قطعا سفری امن و همراه با آرامش را تجربه و از ایجاد خطر و حادثه و بروز آسیب‌های جبران ناپذیر به افراد جلوگیری می‌شود.

 

وی در پایان ابراز داشت: کشته شدن روزانه 50 تا 60 نفر در حوادث راهنمایی و رانندگی و نقص عضو شدن هزاران نفر دیگر حادثه ای بسیار ناراحت کننده است./851/201/ب2

ارسال نظرات