۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۲۲۴۲۲
استاد درس خارج حوزه علمیه:

انقلابی نبودن خبرگان رهبری به همه ارگان‌ها و ارزش‌ها آسیب می‌زند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که رهبر انقلابی نشأت گرفته از یک مجلس خبرگان انقلابی است و مجلس انقلابی برگرفته از یک مکتب انقلابی و مکتب انقلابی بر اساس زحمات امام راحل و شهدا و تلاش مردم توانسته است به نتیجه برسد، گفت: انقلابی نبودن خبرگان رهبری به همه ارگان ها و ارزش ها آسیب می زند
آيت الله محمد حسن فاضل گلپايگاني

آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی، استاد درس خارج حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که فرمایشات رهبری به عنوان بالاترین رکن نظام است که مشروعیت و الگو گرفتن سایر نهادها از آن است، گفت: کمرنگ شدن انقلاب اسلامی بر خلاف آرمان های امام راحل است.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی گفت: امام خمینی(ره)توانست یک نظام ستمگر شاهنشاهی را کنار بزند و نظامی نورانی بر اساس قرآن و مکتب اهل بیت(ع) را ارائه کند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی عمل کردن، انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن، گفت: انقلابی بودن، لازمه انقلاب ما است.

 

منتخب چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ارزش های انقلابی ما باید ثابت و استوار بماند، گفت: مجلس خبرگان که در رأس برنامه های نظام است، اگر انقلابی نماند، رهبری را تعیین خواهد کرد که با اصول انقلاب هماهنگ نیست و با مبانی و مکتب شهدا همسو نخواهد بود.

 

وی با اشاره به این که اگر در أس نظام رهبری قرار گیرد که انقلابی نباشد، کشور صدمه خواهد دید،گفت: انقلابی نبودن اعضای مجلس خبرگان رهبری به همه ارگان ها و ارزش ها آسیب می زند.

 

به گفته وی، امتیاز انقلاب ایران اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها این است که نه تنها در طول این سال ها کمرنگ نشده است، بلکه با شتابی بیشتر در حرکت است و در داخل و خارج مستحکم تر شده است.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی با بیان این که امام راحل، انقلابی وارد میدان شد و انقلاب را شکل داد، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز انقلابی فکر کرد و عمل کرد، از این رو مملکت ایران آسیب ندید، بلکه بالنده‌تر و با شتابی بیشتر به پیش رفته است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب از دل انقلاب بر می خیزد، گفت: رهبر انقلابی نشأت گرفته از یک مجلس خبرگان انقلابی است و مجلس انقلابی برگرفته از یک مکتب انقلابی و مکتب انقلابی بر اساس زحمات امام راحل و شهدا و تلاش مردم توانسته است به نتیجه برسد./1307/302/ب2

ارسال نظرات