۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۴۳۱
نماینده منتخب مردم کاشان در مجلس دهم:

ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب و ولایت امری ثابت‌شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم با بیان این‌که ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب و ولایت امری ثابت‌شده است، گفت: مردم ایران برگی زرین دیگری بر افتخارات ایران با حضور حماسی در انتخابات اخیر افزودند و یک «نه» بزرگ به دشمنان و استکبار جهانی گفتند.
سيد جواد ساداتي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم، عصر امروز در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دارالسیاده علوی کاشان، با اشاره به این که ولایت سرمایه ای عظیم برای ما است، از این رو باید شاکر خداوند باشیم که کشور ایران زیر سایه ولایت قرار دارد، گفت: ولایت با وجود امام راحل در ایران آغاز و با رهبری آیت الله خامنه ای ادامه پیدا کرد.

 

وی افزود: امام راحل در وصیت نامه خود می فرماید مردم عصر ما از مردم عصر حضرت رسول(ص) و امیرمؤمنان(ع) بالاتر هستند.

 

ساداتی نژاد با تأکید بر این که ملت ایران اثبات کرده است به پای ولایت ایستاده است، گفت: مفاخر ارزشمندی که در مناطق هستند، سبب هویت ما هستند که در منطقه اردهال نیز بزرگانی از جمله آیت الله مسعودی علوی  است که منشأ اثرات هستند.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم گفت: امام جمعه روح و قلب هر منطقه و ستون خیمه است.

 

وی با اشاره به این که بعد از انتخابات رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود، گفت: آنچه برای ما مهم است، حفظ وحدت است و نماینده مجلس، نماینده تمام مردم است.

 

مردم هر منطقه بهترین تدوین کننده برنامه برای آنجا هستند

به گفته وی، حفظ وحدت ملت ایران اسلامی بعد از هر انتخاباتی، سرمایه بزرگی است، از این رو با حفظ این وحدت می توان مسائل و مشکلات جامعه را برطرف کرد.

 

ساداتی نژاد با تأکید بر این که مردم باید به نماینده خود در جهت رفع مشکلات کمک کنند، گفت: با اتمام انتخابات و مشخص شدن نماینده، مشکلات حل شده نیست، بلکه باید دانست که هر کجا که مردم باشند می توان به پیروزی رسید.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم با تأکید بر این که حل مشکلات نیازمند برنامه و نقشه راه است و هیچکس برای تدوین برنامه بهتر از مردم آن منطقه نیست، گفت: باید بدانیم در یک منطقه می خواهیم به کجا برویم.

 

وی زحمات مسؤولان گذشته را قابل تقدیر دانست و افزود: در مناطق مختلف باید کمیته ها تشکیل شود تا بدانیم به کجا می خواهیم برویم و اولویت ها چه هستند.

 

به گفته وی، مردم ایران برگی زرین دیگری بر افتخارات ایران با حضور حماسی در انتخابات اخیر افزودند و یک ‹‹نه›› بزرگ به دشمنان و استکبار جهانی گفتند.

 

 علی باقر و محمود بن باقر(ع) از سرمایه معنوی عظیم منطقه هستند

ساداتی نژاد با تأکید بر این که مردم پای رهبری و آرمان های امام و شهدا ایستاده اند، گفت: مردم دارالسیاده علوی ولایت مدار بوده اند، هستند و خواهند بود که این خود بزرگترین سرمایه است.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم با بیان این که ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: باید قدرشناس شهدا و خانواده آنها باشیم.

 

وی با اشاره به این که از خداوند می خواهم بتوانم پاسخی مناسب به اعتماد مردم بدهم، گفت: از سایر کاندیداهایی که با حضور خود موجب گرم شدن تنور انتخابات شدند تقدیر و تشکر می کنم.

 

ساداتی نژاد با اشاره به این که وجود حضرت سلطان علی و سلطان محمود بن امام باقر(ع) در منطقه اردهال و دارالسیاده علوی، سرمایه معنوی عظیمی هستند، گفت: ظرفیت گل محمدی و زعفران طلای سرخ نیز از سرمایه های مادی این منطقه است.

 

شایان ذکر است، بعد از زیارت مضجع حضرت سلطان محمود(ع) و قبور شهداء، کتاب علی و آزمایش های الهی، نوشته آیت الله سید اسدالله مسعودی علوی و کتاب شهید آل یاسین، نوشته دکتر مجید زجاجی کاشانی در خصوص زندگی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) توسط امام جمعه منطقه اردهال به نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم اهدا شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات