۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۳۲۲۴۴۵

آیت الله قبلان اتحادیه عرب را به تمرکز بر آزادی فلسطین فراخواند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از عملکرد اتحادیه عرب در قبال تروریستی خواندن حزب الله انتقاد کرد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در نماز جمعه امروز بیروت که در ساختمان این مجلس برگزار شد، بر لزوم حمایت از ارتش لبنان جهت جلوگیری از بروز فتنه مذهبی و طایفه ای تأکید کرد و گفت: فساد کنونی در لبنان از آموزه های دینی به دور است. مسؤولان باید مسؤولیت ملی و اخلاقی و دینی خود را به درستی انجام دهند و به همین دلیل است که بر لزوم انتخاب رییس جمهوری مطلوب تأکید می کنیم.

 

وی خواستار محاکمه مفسدان و سارقان شد و افزود: پرونده انباشت زباله ها از نمادهای فساد در کشور به شمار می آید و فاجعه ای بهداشتی و انسانی را در حال رقم زدن است. دولت وظیفه دارد تا مسؤولان ایجاد ناامنی اینترنتی را بازداشت کنند چرا که سهل انگاری در این زمینه غیرقابل قبول است.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: در حالی که نیروهای امنیتی و مقاومت کنترل مرزها را در اختیار گرفته و امنیت داخلی را تأمین می کنند، شاهد تعرض به شبکه اینترنت ملی بودیم که مطمئنا در خدمت دشمن صهیونیستی صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به تروریستی خواندن حزب الله در نشست اتحادیه عرب اظهار داشت: اتحادیه عرب باید عقلانیت و بی طرفی و عدالت خود را حفظ کرده و به سوی امنیت و صلح در کشورهای عربی گام بردارد. این اتحادیه بهتر است تلاش های خود را در راستای آزادی فلسطین و نجات ملت و مقدسات این سرزمین از لوث صهیونیست ها متمرکز کند./980/ب903/د

ارسال نظرات