۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۲۲۴۵۷
فضل الله:

سوریه به پایگاه تصفیه حساب بین المللی مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت نسبت به ادامه جنگ در سوریه ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که این کشور به پایگاه تصفیه حساب بین المللی مبدل شده است.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد امامین حسنین(ع) منطقه حاره حریک برگزار شد، درباره آخرین تحولات سوریه گفت: این کشور بیش از 5 سال است که با سختی و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند تا سوری ها به اوج ضرری که از دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور متحمل شده اند، برسند.

 

وی افزود: سوریه به پایگاهی برای تصفیه حساب مبدل شده است و اکثر کشورهای خارجی کمترین اهمیتی برای ملت سوریه قائل نیستند. کشورهایی که در ژنو در حال بررسی بحران سوریه هستند بیش از آنکه به فکر ملت سوریه باشند، درصدد تحقق اهداف خود هستند.

 

فضل الله بر لزوم جلوگیری ملت سوریه از دخالت بیگانگان در تعیین سرنوشت کشورشان تأکید کرد و اظهار داشت: مطمئنا بحران سوریه با راه حل نظامی به پایان نمی رسد بلکه گروه های مختلف باید مذاکره و گفت وگو را در پیش گیرند و راه حل های فوری را دنبال کنند.

 

امام جمعه بیروت همچنین با اشاره به ادامه بحران ها در عراق تصریح کرد: بحران تروریسم همچنان سینه عراق را فشار می دهد و فساد مالی و اداری نیز بر این بحران افزوده است. این فساد بر اوضاع اقتصادی و سیاسی و امنیتی عراق تأثیر گذاشته است./980/ب903/د

ارسال نظرات