۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۷۰۷

آغاز ثبت نام اعتکاف ایام البیض در حرم رضوی/ امسال خواهران معتکف نمی شوند

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام متقاضیان شرکت در اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی آغاز شد.
اعتکاف

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید خلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان تا 13 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir و نیز سامانه پیامکی به سرشماره 30000008 انجام می شود.

 

وی افزود: با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخّص و اسامی آنان در تاریخ هفدهم فروردین ماه از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام می شود.

 

منبتی هم چنین با اشاره به عملیات ساختمانی تحکیم و مقاوم سازی و همچنین ظرفیت بسیار محدود و غیرقابل تفکیک مسجد جامع گوهرشاد، اعلام کرد: امسال ثبت نام و پذیرش در اعتکاف تنها برای آقایان مقدور است.

 

منبتی خاطرنشان کرد: آن دسته از متقاضیانی که در سنوات قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند، امسال امکان ثبت نام مجدد را ندارند.

 

به گفته معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، مراسم اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب بین روزهای 13 تا 15 رجب مصادف با دوم تا چهارم اردیبهشت ماه در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می شود./1308/102/ب1

ارسال نظرات