۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۲۲۷۱۳
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

طرح آرامش بهاری در رشد فرهنگی مردم بسیار مؤثر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آرامش بهاری در رشد فرهنگی و امور دینی مردم به ویژه قشر جوان کشور عزیزمان بسیار مؤثر است.
قادري

به گزارش خبرگزاری رسا، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این طرح بسیار هوشمندانه طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری به معنای واقعی آرامش را برای زائران در بقاع متبرکه فراهم می کند وزحمات سازمان اوقاف و امور خیریه فارس در خدمت رسانی به زائران و مسافران نورزی قابل تقدیر است.

 

وی اجرای این طرح را موجب ایجاد موج معنوی در جامعه دانست و گفت: با این طرح مردم به امامزادگان نزدیک تر شده و برای آشنایی بیشتر با آن بزرگواران میل و رغبت بیشتری نشان خواهند داد .

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت می‌تواند خانواده‌ها را هر چه بیشتر با اسلام ناب محمدی آشنا کند، خاطر نشان کرد: همچنین این طرح شور و نشاط را در بین خانواده ها تقویت کرده و خانواده‌های فرهنگی تربیت می کند.

 

قادری اضافه کرد: در سال های گذشته اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در اجرای این طرح خوب عمل کرده و انشاالله امسال نیز شاهد برگزاری هرچه بهتر این طرح خواهیم بود.

 

وی در ادامه خواستار تنوع بیشتر در برنامه های این طرح شد و تأکید کرد: باید نیاز سنجی شده و متناسب با نیازهای مسافران و گردشگران برنامه های جدید و خلاقانه ای طراحی و اجرا شود./1325/102/ب2

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات