۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۳۲۲۷۳۷
لاریجانی:

بیکاری مشکل عام کشور است/ حل مشکلات اقتصادی نیازمند عزم و تلاش همگانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبری معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: اولویت در امور اقتصادی است از این رو باید برای حل مشکلات اقتصادی موجود در کشور از همه ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم که نیازمند عزم و تلاشی همگانی است.
دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، شنبه شب در اجتماع مردم آمل که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که رشد اقتصادی امری اساسی است، گفت: اگر می خواهیم برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم ضرورت دارد تا به رشد اقتصادی به عنوان امری مهم توجه کنیم.


وی خاطرنشان کرد: برای به دست آوردن رشد اقتصادی نیاز است تا به تولیدات داخلی توجه ویژه ای صورت داده و زمینه گسترش آن را فراهم کنیم.


لاریجانی ادامه داد: نیاز است از فرصت های به وجود آمده در کشور برای گسترش کسب و کار استفاده شایسته ای را صورت داده و از ظرفیت ها به نحوی شایسته استفاده کنیم که بیکاری مشکلی عام در سطح کشور است.


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهارداشت: رونق و گسترش تولید در کشور نقش بسزایی در حل کردن مشکلات دارد.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد برای تحقق شعار سال اقدامات عملی لازم صورت گرفته و تلاش های شایسته ای در این عرصه صورت گیرد که ثمرات و برکات ارزشمندی دارد.


لاریجانی ادامه داد: اولویت در امور اقتصادی است از این رو باید برای حل مشکلات اقتصادی موجود در کشور از همه ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم که نیازمند عزم و تلاشی همگانی است.


وی با بیان این که باید با همدلی در مسیر حل مشکلات موجود در کشور گام برداریم، گفت: ایران اسلامی آینده خوبی دارد و شرایط به سمت بهبود وضعیت اقتصادی در حال حرکت است.


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق هسته ای خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری هسته ای در کشورمان به نتیجه خوبی رسیده است که امید داریم مردم ما نتیجه آن را در زندگی خود لمس کنند.


وی تصریح کرد: حفظ و مراقبت از دستاوردهای هسته ای امری مهم و ضروری است که باید مسیر خود را به درستی و براساس قوانین طی کند.


گفتنی است؛ رییس مجلس شورای اسلامی برای تعطیلات نوروزی به شهرستان آمل سفر کرده و پس از سخنرانی در جمع مردم بر مزار جمعی از شهدا و بزرگان حضور یافت./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات