۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۲۲۷۴۹
در شش روز نخست سال 95 صورت گرفت؛

48 ختم قرآن از سوی زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران ختم‌های دسته جمعی قرآن و صلوات را به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌کند.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا، با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی زائرین و مسافرین زیادی به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران می‌آیند که این اتفاق فرصتی را برای ارائه برنامه‌های فرهنگی ویژه از سوی این مکان مقدس به زائرین و مجاورین خواهد داد.

 

دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران که بیش از 10 برنامه ویژه قرآنی و مهدوی در ایام نوروز 95 تدارک دیده که در یکی از آنها ختم‌های دسته جمعی قرآن و صلوات به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

 

در بخش حضوری، زائران و نماگزاران به صورت حزبی و صفحه‌ای در هزاران ختم قرآن و صلوات هدیه به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) شرکت می‌کنند و در این امر پر فضیلت سهیم خواهند بود.

 

دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران برای زائرین و مسافرینی که نمی‌توانند در جلسات شرکت کنند، برگه‌های کوچکی در نظر گرفته که در هر کدام چهار صفحه از قرآن کریم به همراه شماره صفحه و سوره مربوطه عنوان شده است تا به این شکل نیز هزاران ختم قرآن کریم و صلوات به صورت غیر حضوری انجام شود.

 

طرح ختم‌های دسته جمعی قرآن کریم و صلوات از ابتدای سال 95 به همت دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

ساعت شرکت در جلسات ختم دسته جمعی قرآن کریم صبح‌ها از ساعت 10 الی 14 و عصرها از ساعت 17 الی 22 خواهد بود که شبستان حضرت زهرا برای خواهران و مقابل دارالقرآن الکریم واقع در صحن جامع امام مهدی نیز میزبان آقایان است.

 

گفتنی است، از اول تا ششم فروردین ماه 30 ختم کامل قرآن مجید به صورت حضوری و 18 مرتبه به صورت غیر حضوری بوده که حدود 8 هزار ختم صلوات نیز به صورت غیر حضوری انجام شده است./102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات