۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۲۲۸۲۳

ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی به زائران مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم و همکاری مسجد مقدس جمکران، غرفه‌های طرح آرامش بهاری در این مسجد مقدس برپا شده است.
مشاوره

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم همانند سایر اماکن متبرکه، خیمه‌های معرفت را در قالب طرح آرامش بهاری با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران از بیست و هشتم اسفندماه سال 94 در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی کرده است.

 

یکی از غرفه‌های خیمه‌های معرفت مربوط به مسائل مشاوره و روانشناسی است که در آن به مباحث مربوط به مشکلات خانواده، تربیت فرزند، همسرداری، ملاک‌های ازدواج، انتخاب همسر و ... پرداخته می‌شود و کارشناس مربوط به این حوزه سوالات مراجعه کنندگان را پاسخ می‌دهد.

 

زائرین و مسافرینی که در غرفه مشاوره و روانشناسی حضور پیدا می‌کنند مشکلات زندگی، اختلاف خانوادگی، تربیت فرزندان، مشکلات تربیتی در خانواده و ... را مطرح می‌کنند که کارشناسان با مشاوره آنها را در حل مشکل راهنمایی می‌کنند.

 

در این غرفه بروشورهایی پیرامون مباحث مربوط به تربیت کودک، سوالات شرعی و ... به مراجعه کنندگان توزیع می‌شود و در کنار آن غرفه کودک و نوجوان، آموزه‌های دینی را به خانواده‌ها و فرزندان آموزش می‌دهد.

 

این نمایشگاه تا روز چهاردهم فروردین ماه از ساعت 10 صبح الی 14 و عصرها از ساعت 16 الی 20 فعالیت خواهد خواهد داشت ولی در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه به دلیل حضور بیشتر زائرین و مسافرین در مسجد مقدس جمکران برای حضور در مراسم دعای توسل و کمیل، غرفه مشاوره و روانشناسی و همچنین خیمه‌های معرفت از ساعت 16 الی 23 آماده خدمت‌رسانی خواهند بود./907/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات